Gå til innhold

Hadde du blitt sur, juleversjon!

Chelmon

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på noe da jeg leste tråden om hun som lurte på om vi hadde blitt sure om vi fant ut at mannens gode gjerninger ikke var hans eget påfunn som du finner her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=605474&st=0

Samboer er helt håpløs til å finne på julegaver, han kjøper de gjerne på juleaften, og legger de i en pose uten kort eller noe.. fram til jeg møtte han da.

Så i år har jeg handlet inn fine ordentlige gaver som jeg tror familien hans ønsker seg, pakket pent inn og satt på kort (det greier samboer å skrive på selv da, høres sikkert ut som en 5 åring men men :fnise: )

Hadde du blitt skuffa om den du fikk gaven fra ikke har ordnet med den selv? Er snakk om nær familie og ikke venner dersom det har noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det hadde jeg ikke.

Jeg er den som ordner gaver her. Pakker inn, kjøper inn osv. Jeg vil påstå at jeg er flinkere til den slags enn samboer ;) Men, jeg vil jo gjerne at samboer selv skal finne ut hva han skal kjøpe til meg. Om det er han eller ei/en i butikken som pakker inn spiller ingen rolle.

Her i huset sendes julekort ut før julaften, så til/fra lapper føler alle gaver fra oss ;)

Endret av ^KinderMaxi^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske så vanlig at det er kvinnfolka som ordner gavene for de når menn kommer i seriøse forhold. Jeg ordner alltid med alle gavene her i huset, og mannen skriver på navnet sitt. Jeg diskuterer de ulike gavene litt med han på forhånd da, så han vet hva folk får, men han kjøper ingenting selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min kjøper aldri gavene selv, han gir penger til mor så kjøper hun dem for ham. Blir ikke sur for det, han er bare ikke glad i å shoppe og ordne med gaver og har ikke så mye fantasi på området. I fjor bestemte han hva jeg skulle få da, et smykke jeg ønsket meg, så han sendte mor for å kjøpe det. Er som regel jeg som ordner julegaver til mor og far fra søsknene mine og meg. Ingen blir sure for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy_me

Nei, det er ikke noe å bli sur for. Det har seg nå engang sånn at menn ikke interesserer seg så voldsomt for pene pakker og krimskrams. Noen gjør det selvfølgelig, men de fleste synes vel hele gavestyret er et ork.

Her i huset tvinges mannen med på å velge ut gaver, men jeg pakker de pent inn og skriver på kortet. Det gjør da ingenting? Jeg liker å drive med det, det gjør ikke han. Enkelt regnestykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok blitt litt grinete om mannen hadde fått noen andre til å velge ut gave til meg. Man klarer da å komme med noen ønsker, og da burde han klare å gå og kjøpe dem selv!;)

Men sånne typiske gaver til hele familiehurven synes jeg ikke er så ille!:) Hos oss er det jeg som står for det meste, mens mannen kommer med innspill ut fra mine ideer og forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...