JonathanM Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Ville bare tipse om alle kortfilmene på Detstoredykket.no, alle er laget av nordmenn som prøver med humor og andre virkemidler å formidle hva de forbinder med fjernsynsglede! Ja, det er en konkurranse, men de som har laget kortfilm. Inkludert meg selv, trenger at dere ser på filmene, å stemmer! Mange av de er veldig morsomme, og er verdt å bruke noen minutter av deres liv til å sjekke de ut! Ikke stem på meg om dere ikke liker filmen, men om dere gjør det hadde det bare vært hyggelig! Å høre hva dere syns også hadde vært morsomt! Min film finner dere link til i min signatur!
Envy Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 JØSS! Er det du som har tegnet? Sykt bra! Det store dykket ser forøvrig utrolig gøy ut! Skulle gjerne deltatt selv, hadde det ikke vært for at jeg ikke er spesielt begeistret for vann :gjeiper: Lykke til hvertfall
JonathanM Skrevet 16. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2011 Japps, alt er håndtegnet på videoen, unntatt fargene :)Syns det er rart at ikke flere deltar, er utrolige premier og er ganske morsomt å lage en slik film.. Meld deg på uansett! Kanskje du vinner en TV?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå