AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg er på tiltak hos NAV, og er av ulike grunner på avklaring hos et eksternt firma. De sier at jeg må søke permisjon fra avklaringen for å dra hjem til jul (er ung og bor laaaangt unna familie). Jeg lurer på hvordan jeg søker om permisjon? Er det et eget skjema? Eller sender man bare skriftlig søknad? Hvor mye skal til for at man får innvilget perm. og vil man få AAP i denne perioden? På forhånd, takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Juleferie kan bli sett på som ren ferie. Dette melder du på meldekortet du sender inn hver 14. dag. Tror det da blir trekk i utbetalingen, men vet ikke sikkert. Hva slags avklaring er du på? Er dette noe som er en eller flere dager i uka? Noe du også skal i romjula? Altså. Da jeg var på avklaring så startet jeg med 2 dager i uka for så å gå over til 1 gang i uka. I tillegg så måtte jeg avpasse det hele når min kontakt hadde ferie/fri. Da kunne jeg fort få 1-2 uker uten å måtte møte på avklaring og da kunne jeg gjøre som jeg ville. Det var da ingenting å melde som ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå