Molle Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 (endret) *slett* Endret 26. desember 2011 av Molle
Orchideae Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Etter p-pilleslutt kan det være mye kluss. Men ta en test, kan være festeblødning om det bare var noen dråper en dag. Men kroppen kan bruke opptil et år på å stabilisere seg, og er du gravid nå er du allikevel så kort på vei at du ikke ville hatt noen symptomer ennå..
Filippie Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Ta en test du! Da jeg sluttet på pillen for fire år siden (kunne ikke bruke de lenger pga allergiske reaksjoner) stabiliserte syklusen seg umiddelbart. Hadde også reagert hvis noe lignende hadde skjedd meg. Lykke til!
Soon Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Etter p-pilleslutt kan det være mye kluss. Men ta en test, kan være festeblødning om det bare var noen dråper en dag. Men kroppen kan bruke opptil et år på å stabilisere seg, og er du gravid nå er du allikevel så kort på vei at du ikke ville hatt noen symptomer ennå.. Dette er veldig individuellt, med min første graviditet fikk jeg brått ømme pupper allerede ved 9-10dpo. Jeg bare VISSTE at jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå