Gå til innhold

Er dere for eller i mot Restylane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For. I moderate mengder.

Ulempen er bare at mange ikke klarer å se når det er nok.

• Liker 1
Skrevet

I mot. Ser like dumt ut som silikonpupper

Skrevet

Definitivt mot. Jeg har ikke noe ønske om nebb, sånn som Fredriksentvillingene.

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har samme holdning til restylane som til annen plastisk kirurgi (ikke medregnet brannskader+++): Hvis man oppriktig ønsker å ta dette for ens egen del, ikke samfunnets eller venner/kjærestes del, er jeg for. Hvis det er for å passe inn i en klikk eller en "type" så er jeg imot. Personlig er det helt utelukket, men hvis noen mener at de helt ærlig kan få bedre livskvalitet av å ta restylane i leppene er jeg som sagt for. Nå er ikke mesteparten av restylane-brukere i den kategorien, men folk får gjøre hva de vil.

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre velger å gjøre for å føle seg pen. Men jeg synes ikke det er fint og jeg ville ikke brukt det selv.

Skrevet

Man gjør som man selv vil. Men jeg hadde ikke gjort det. Vil ikke ha unaturlige lepper man ser er fikset på. Og selv om man starter i det små og vanskelig kan se at noe er gjort tror jeg at man blir avhengig ganske kjapt altså.

Skrevet

Jeg er for. Så lenge det ikke overdrives(men har de absolutt lyst å se ut som nebbdyr så de om det:p). Har veldig lyst å ta dette selv, men usikker på om jeg gidder å bruke så mye penger på noe som ikke varer..

Skrevet

Det ser helt jævlig ut, det rare er at de som har tatt det ikke ser hvor rart det ser ut :fnise: Legger ikke merke til det i forbifarten, men ellers ser jeg med en gang når noen har det, og helt hundreprosent ærlig; Det ser helt forferdelig ut!

Skrevet

Og det hjelper ikke om det er i moderate mengder, man legger merke til det - men man kommenterer ikke på slike ting.

Men hva andre bestemmer seg for å gjøre med kroppen sin og ansiktet sitt, bryr meg veldig lite. Jeg syns bare det ser stygt ut, og må dessverre si at jeg mister litt respekt for en person som gjør slike ting. Hva er vitsen med det egentlig? Hvis man ikke er født med fyldige lepper, hvorfor skal man absolutt ha fyldige lepper da? Vær fornøyd med deg selv slik du er :) Selvom Jolie ser bra ut med fyldige lepper, så betyr det ikke at du vil gjøre det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...