Gå til innhold

Sølv klokke til herre i Oslo - ca 1000 kr.

Anbefalte innlegg

Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg tenker å kjøpe en fin sølv klokke til kjæresten min til ca 1000 kr.

HVilke butikk er det fine klokker til bra pris og kvaliteten?

Bjørklund?

Han liker dyre merker - men jeg har ikke fet lommebok ! :P

Skrevet (endret)

Sjekk hvilke merker han liker og google deg frem. Men om han elsker deg er jeg sikker på at han vil sette pris på hva du kan klare å gi ham. han vet hva du vil gjøre for ham her og nå og vil elske deg for det. I fremtiden kan du sikkert 'oppgradere', når dere har bedre økonomi. Helle og lykke :)

Endret av hmrk
Skrevet

Hvis han liker dyre merker hadde jeg styrt unna klokker, med mindre han har sagt at han ønsker seg dette og kjenner til din økonomi. Min kjære er også ganske merkebevisst, og da koster klokka 25 000.

Men Skagen er et merke jeg liker godt, men som ikke er så dyrt. Dette selger veldig mange klokkebutikker i Oslo. Jeg er litt usikker på om de selger klokker for så lite som kr 1000, men absolutt verdt å sjekke ut.

Skrevet

Du får ikke dyre merker for 1000 kr, ikke mellomdyre eller litt billigere merker heller. Pene herreklokker på gullsmeder selges vel fra 1000 kr og oppover, men jeg tror du skal lete litt for å finne en såpass billig som også faller i smak, ihvertfall hvis du er litt kresen.

Skrevet

Jeg vet Inex har noen greie klokker som ser tøffe ut opp til en ca 1300 kr. Men dersom han er veldig merkebevisst, ville jeg styrt unna Inex. Merket er verken fugl eller fisk, men kvalitetsmessig er de helt greie. Dessverre er det lite klokker på markedet til den prisen du tenker på. Hvis du ønsker å se på hva slags type klokker Inex har, kan du se her. (Bla litt ned på siden)

Dette kan jo f.eks. være en god kandidat (uten å vite hvordan klokke din kjæreste vil ha, noen vil ha helt plaine, andre vil ha med litt forskjellige ting. I den gullsmeden jeg jobber i, går mest i litt røffere klokker (Chronograf) av typen jeg har linket til her). Samme type klokke bare uten chronografen.

Men, jeg ville vært litt forsiktig med å kjøpe Inex til en merkebevisst person!

Skrevet

Man får ikke sølvklokker til 1000 kroner...

Skrevet

Man får ikke sølvklokker til 1000 kroner...

Sant nok. Jeg har blitt "imun" av alle kundene som kommer og skal ha en sølv- eller gullklokke, så jeg tenker nesten ikke over det lenger :)

Gjest linneawarp
Skrevet

Sjekk hvilke merker han liker og google deg frem. Men om han elsker deg er jeg sikker på at han vil sette pris på hva du kan klare å gi ham. han vet hva du vil gjøre for ham her og nå og vil elske deg for det. I fremtiden kan du sikkert 'oppgradere', når dere har bedre økonomi. Helle og lykke :)

Jeg har klart å lure han med diskusjon av merketing, - han sa han elsker alt han får av meg, uansett hvilke merke eller ikke. Så han blir glad uansett for klokken elelr klær eller hva som helst han får av meg siden de betyr uansett mye for han.

Så du har et godt poeng du! ;) Tusen takk! :)

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt klokke i det hele tatt hvis 1000 kroner var gavebudsjettet. I alle fall ikke til noen som er merkebevisst.

Gjest linneawarp
Skrevet

Og tusen takk til dere alle sammen! :)

Skal få ta meg en tur i butikker :D

Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg tenkte feil nå

Mener faktisk stål,- ikke sølv ! :P

Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg vet Inex har noen greie klokker som ser tøffe ut opp til en ca 1300 kr. Men dersom han er veldig merkebevisst, ville jeg styrt unna Inex. Merket er verken fugl eller fisk, men kvalitetsmessig er de helt greie. Dessverre er det lite klokker på markedet til den prisen du tenker på. Hvis du ønsker å se på hva slags type klokker Inex har, kan du se her. (Bla litt ned på siden)

Dette kan jo f.eks. være en god kandidat (uten å vite hvordan klokke din kjæreste vil ha, noen vil ha helt plaine, andre vil ha med litt forskjellige ting. I den gullsmeden jeg jobber i, går mest i litt røffere klokker (Chronograf) av typen jeg har linket til her). Samme type klokke bare uten chronografen.

Men, jeg ville vært litt forsiktig med å kjøpe Inex til en merkebevisst person!

Han sa at han elsker å få tingene fra meg uansett hva jeg kjøper, da satser jeg på INEX,

tusen takk! :D

Skrevet (endret)

Jeg tenker å kjøpe en fin sølv klokke til kjæresten min til ca 1000 kr.

HVilke butikk er det fine klokker til bra pris og kvaliteten?

Bjørklund?

Han liker dyre merker - men jeg har ikke fet lommebok ! :P

Du kan ikke strekke deg lenger enn en tusenlapp?

Hadde du strukket deg til ca. 3k kunne du fått noe fra Christopher Ward eller Steinhart eksempelvis.

Ikke i stål, men likevel en flott mekanisk klokke:

PS: Husk at moms kommer i tillegg.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Klokke i sølv? Det har jeg ikke hørt om. De fleste er vel i stål. Sølv er ikke veldig robust..

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg tror også at jeg ville droppet klokke med et budsjett på 1000 kr. Kjæresten min er egentlig ikke så veldig på merker, men han bryr seg om kvalitet. Gutter/menn og klokker er en spesiell greie.

Han har et par moteklokker som er billigere enn de han bruker utenom hverdags, og den ene er en ganske tøff en med skinnreim fra Guess. Det blir mer klokker man kanskje bruker i et par år,til de går av moten.

Jeg ville nok ikke kjøpt en klokke i klassisk stil til en tusenlapp, da ville jeg heller valgt en moteklokke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...