OPIgirl Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Er det noen av dere som bruker denne hudpleieserien? Hvilke erfaringer har dere med den? Vil dere anbefale meg å bruke den? Er generelt ikke så fan av apotek hudpleie.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Jeg har heller vanligvis ikke vært noe fan av apotekprodukter -men etter litt om og men bestemte jeg meg for å teste REN. Kjøpte meg et "prøvesett" for ønsket hudtype, har alltid vært plaget med tørr hud og så lenge jeg kan huske hatt problemer med å finne de rette produktene, føler jeg har prøvd både rubb og stubb av det som er. Dette er to uker siden, og jeg er så langt strålende fornøyd! Var skeptisk, men jeg må bare konkludere med at jeg har fått myk deilig hud, er overrasket -kan rett og slett ikke klage Anbefaler deg å kjøpe en sånn prøvepakke http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903626.aspx -genialt. Så får man testet det, og slipper å sitte igjen med en haug av produkter i fall det viser seg å være en bommert.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Den er selvfølgelig bedre enn all den andre dritten de har på apotek, noe annet ville vært umulig. Har prøvd ganske mange av produktene; hovedinntrykket er at de er helt greie, men ikke noe mer. Kan ikke måle seg med MD eller Decleor.
Basi Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Helt enig med kommentaren ovenfor her. Synes ikke REN var ille, men har prøvd andre ting som er bedre. Var en periode jeg prøvde de startkitene, og regnet da ut at om det er flere produkter man liker i de kitene man har tenkt å kjøpe full størrelse av, kan det lønne seg økonomisk å kjøpe flere startkit enn produktene i full størrelse. Bare et tips om det ikke har vært noen prisendringer siden i fjor vinter Likte den orange peelingmasken veldig godt husker jeg... Men er mye mer fan av MD Formulations som det blir gnålt opp og ned her om MD funker faktisk på mine porer og urenheter:) Var også en nattolje jeg likte veldig godt, heter ett eller annet med Omega 3. Og nattkremen. Men selv om jeg elsket konsistensen og hvor myk huden min var når jeg våknet tror jeg at de tettet porene mine altså. Ikke fan av rensen i kitet for tørr hud. Er rosa/lilla. Dagkrem i samme "serie" ga ikke nok fukt til meg. Om du ikke har problemhud kan det hende at du liker produktene. Men på meg gjorde de ingen forskjell annet enn nattoljen som ga urenheter...
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Hvis dere så på NRK Puls, så var det en test der på blant apotekenes hudpleieprodukter. Veldig mange av dem lyst "rødt", dvs at de inneholdt blant annet parabener. Jeg ville valgt noe uten parabener, som f.eks Madeleine Ritchie serien som du får kjøpt hos Manukanorge no. De er helt uten parabener og parfyme. I tillegg har de en behandlingskrem for hudproblemer, eksem, psoriasis, sår m.m. Fin også å bruke til barn og de firbente.
Honesty Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Hvis dere så på NRK Puls, så var det en test der på blant apotekenes hudpleieprodukter. Veldig mange av dem lyst "rødt", dvs at de inneholdt blant annet parabener. Jeg ville valgt noe uten parabener, som f.eks Madeleine Ritchie serien som du får kjøpt hos Manukanorge no. De er helt uten parabener og parfyme. I tillegg har de en behandlingskrem for hudproblemer, eksem, psoriasis, sår m.m. Fin også å bruke til barn og de firbente. Du er tydeligvis mer opptatt av å reklamere for egne produkter enn du er av fakta. REN selges på apoteker i Norge, ja, men det er tilfeldig, og produktene finnes også på hudpleiesalonger. REN er basert på planteingredienser, inneholder ikke mineralolje, parabener eller syntetisk parfyme, og er generelt snille produkter. De er heller ikke testet på dyr. 3
OPIgirl Skrevet 17. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2011 Tusen takk til dere alle for svar. Etter å ha lest svaret til Honesty, har jeg bestemt meg for å prøve settet for tørr hud. Det er jo ikke all hverdans dyrt.Så hvis det ikke passer,er det jo ikke noe stort tap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå