Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta piercing i tunga nå snart. Mne lurer på hvor lang tid det tar før tungen hovner opp? Rett etter på? Ca hvor mange timer? Dager?

Og når tunga er opphoven, er det da veldig vanskelig å snakke? Jeg jobber i klessbutikk så jeg må kunne snakke noenlunde bra.

Og er det vondt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovner ganske raskt etterpå. Mer og mer utover dagen etter du har tatt.

Det er vanskelig å snakke ja, du begynner å lespe.

Vondt og vondt, ihvertfall ikke behagelig.

Skrevet

Hovner ganske raskt etterpå. Mer og mer utover dagen etter du har tatt.

Det er vanskelig å snakke ja, du begynner å lespe.

Vondt og vondt, ihvertfall ikke behagelig.

Jamen vil jeg kunne snakke greit nok til å gå på jobb? Eller vil ingen forstå meg ?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke snakke eller spise på nesten en uke, tunga var så stor og øm at man skulle tro jeg hadde piercet den med hammer og spett :fnise:

Skrevet

Jamen vil jeg kunne snakke greit nok til å gå på jobb? Eller vil ingen forstå meg ?

Det varierer fra person til person. Du kan si ja og nei og sånne ting, men å holde en lang preken blir kanskje utydelig. Men du får snakke sakte, høyt og fokusere på å bli forstått da?

Skrevet

Det varierer fra person til person. Du kan si ja og nei og sånne ting, men å holde en lang preken blir kanskje utydelig. Men du får snakke sakte, høyt og fokusere på å bli forstått da?

Hm, okei jeg får vel bare prøve! Takk for tips ;)

Skrevet

Du kjenner at de drar den igjennom, det er ikke vondt, det er ubehagelig fordi du kjenner det. Min var hoven i flere måneder, den første stanga var passe, etterhvert var den ganske stor, så bytta til en mindre, den var ganske trang, men nå er den nesten for stor, nå er tunga mi normal, da. Men tok kanskje.. 5 måneder før den ble HELT normal igjen, men du får til å snakke helt normalt, det gjorde jeg i alle fall, men husk å ha masse isbiter i munnen første dagen, og den andre dagen også egentlig. Du venner deg liksom til str på tunga, så du klarer å snakke som vanlig, jeg hadde ingen problemer med det i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...