Gå til innhold

Dvaske musehull

Fremhevede innlegg

Skrevet

Verden er ikke svart/hvit.Noen liker små pupper,noen liker store. Noen liker å bli fylt opp av en stor pikk,mens for andre så teller ikke str så mye. Folk er forskjellig,noen liker mora mens andre liker datra!

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verden er ikke svart/hvit.Noen liker små pupper,noen liker store. Noen liker å bli fylt opp av en stor pikk,mens for andre så teller ikke str så mye. Folk er forskjellig,noen liker mora mens andre liker datra!

:fnise:

Og noen er ei lita hore som burde selge seg på gata. Da får du masse pikk !

Skrevet

Jeg lurer virkelig på hvorfor denne størrelsen på penis har blitt så diskutert. Selv de minste penisene er fortsatt såpass store at de kan fylle en hvilken som helst vagina, og dette er vitenskapelig bevist. Det som derimot ikke er så uvanlig er kvinner som ikke gjør knipeøvelser og som har ufattelige dvaske kjønnsorgan og er i dårlig form generelt. Gå i dere selv.

Å så du noe på trekant i går og lærte noe nytt?

Skrevet

Jeg har sett ei fylle musa si med det skalla hodet til en type. Tviler på Trådstarter hadde klart å fylle "musehullet" hennes. ;-)

-Domino

Skrevet

Det ene øyeblikket sier KG "størrelse har ingenting å si", det andre øyeblikket sier dere noe annet, blir så trist hver gang jeg er innom her.

Kg har mange, mange tusen individuelle medlemmer med individuelle meninger og holdninger, om du ikke har fått det med deg. ;)

For noen betyr størrelsen en del, for andre av oss er den ikke viktig.

Hele innlegget ditt er nedlatende og jeg begriper ikke hvorfor du gidder å kaste bort tiden din med å være på Kg hvis du syns det er så fælt her. :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...