AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg lurer virkelig på hvorfor denne størrelsen på penis har blitt så diskutert. Selv de minste penisene er fortsatt såpass store at de kan fylle en hvilken som helst vagina, og dette er vitenskapelig bevist. Det som derimot ikke er så uvanlig er kvinner som ikke gjør knipeøvelser og som har ufattelige dvaske kjønnsorgan og er i dårlig form generelt. Gå i dere selv. 1
Norna Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Jeg lurer virkelig på hvorfor denne størrelsen på penis har blitt så diskutert. Fordi mange blir kåte av det og synes det er flott Selv de minste penisene er fortsatt såpass store at de kan fylle en hvilken som helst vagina, og dette er vitenskapelig bevist. Jaha... Det som derimot ikke er så uvanlig er kvinner som ikke gjør knipeøvelser og som har ufattelige dvaske kjønnsorgan og er i dårlig form generelt. Gå i dere selv. Noen er bitter! :x Så mange menn liker stram og fast mus, move along? 3
Gjest otrivin Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg har hatt sex med en som hadde... 8cm? Maks... Jeg har ikke dvask fitte, og jeg kjente han helt fint, det gjorde jeg, men jeg kan jo si at jeg liker de helst litt større pga det er mer attraktivt å SE på (ja, akkurat som menn vil ha fine pupper så vil jeg ha fin stang!). 6
Maratonn Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Jeg har hatt sex med en som hadde... 8cm? Maks... Jeg har ikke dvask fitte, og jeg kjente han helt fint, det gjorde jeg, men jeg kan jo si at jeg liker de helst litt større pga det er mer attraktivt å SE på (ja, akkurat som menn vil ha fine pupper så vil jeg ha fin stang!). :-) godt sakt
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg er stram og fin der nede, og har hatt både store og små. Allikevel foretrekker jeg de midt i mellom fordi jeg elsker å bli "sprengt" uten at det blir så stort at det er smertefullt. By all means, det funker med en liten penis. Men i langvarig forhold vil jeg nok foreslå å prøve leketøy som er ment til å være inni samtidig, fordi jeg liker motstand!
Norna Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 (ja, akkurat som menn vil ha fine pupper så vil jeg ha fin stang!). mhm...ofte så neglisjerer disse diskusjonene kjærligheten. Menn vil gjerne ha fine pupper og kvinner fin kuk, men elsker man hverandre så gjør det lite om man får brystkreft eller prostatakreft. Da holder man ilag 4
Gjest otrivin Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 mhm...ofte så neglisjerer disse diskusjonene kjærligheten. Menn vil gjerne ha fine pupper og kvinner fin kuk, men elsker man hverandre så gjør det lite om man får brystkreft eller prostatakreft. Da holder man ilag Ja selvfølgelig, jeg ville aldri gått fra kjæresten min om han måtte kappet av seg kuken eller havnet i rullestol lam hele veien - men nå handlet akkurat denne om små peniser så da ble svaret mitt sånn. Ville jo heller ikke gått under hvis drømmemannen var lite utstyrt, men det er lov å foretrekke ting fremfor annet!
lacim Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Nei, det er uansett annerledes for jenter. Enn om puppene er små og musa slapp?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Vagina er svært tøyelig. For å stimulere alle nervene der nede må penis være stor nok til å tøye veggen ut og presse relativt hardt på alle nervene. Det er ikke nok at penis bare berører veggen forsiktig. Faen, jeg har ligget med to stk som hadde så små at jeg kunne ta hele i munnen uten problemer, og da var de helt stive. Å bli pult av en sånn mikropenis gir beklageligvis ingen nytelse, selv om man kan kjenne at den er der. Eneste glede jeg kan ha av slike små peniser er å bli pult i rumpa av en under en MKM trekant. Om jeg bare skal ha analsex med en alene foretrekker jeg faktisk en litt større penis.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #12 Skrevet 17. november 2011 Vagina er svært tøyelig. For å stimulere alle nervene der nede må penis være stor nok til å tøye veggen ut og presse relativt hardt på alle nervene. Det er ikke nok at penis bare berører veggen forsiktig. Faen, jeg har ligget med to stk som hadde så små at jeg kunne ta hele i munnen uten problemer, og da var de helt stive. Å bli pult av en sånn mikropenis gir beklageligvis ingen nytelse, selv om man kan kjenne at den er der. Eneste glede jeg kan ha av slike små peniser er å bli pult i rumpa av en under en MKM trekant. Om jeg bare skal ha analsex med en alene foretrekker jeg faktisk en litt større penis. signerer den..
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #13 Skrevet 17. november 2011 Det ene øyeblikket sier KG "størrelse har ingenting å si", det andre øyeblikket sier dere noe annet, blir så trist hver gang jeg er innom her. Mest pga at dere er fulle av drit, og at siden jeg begynnte å dra innom her (noen mnd siden), fra tid til annen, så er alt jeg leser helt motsatt av virkeligheten. Spesielt når det kommer til hva kvinner liker. Men, kommer ingen vei med å krangle på et forum, så dere skal få leve med hva dere tror er virkelighet. Trur KG er mer for superkåte kvinner som trenger en måte å få ut fantasiene. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #14 Skrevet 17. november 2011 En annen ting; Vi menn sier kanskje at vi liker store pupper, men vi går jo ikke rundt å direkte rakker ned på små pupper, som dere gjør, noe jeg har lest gang på gang i KG tråder. Dere rakker direkte ned på ting, som "gir meg ingenting å bli pult av en sånn mikropenis", faen er dere gamle ? Foresten så er små pupper like fint, og det er ikke så mye at vi sier vi liker store, som at media er full av store pupper. Klart dere tror det da.
Viljaa Skrevet 17. november 2011 #15 Skrevet 17. november 2011 Noen som har et kompleks her eller? hva er det med at disse trådene dukker opp med gjevne mellomrom?
Gjest shirelle Skrevet 17. november 2011 #16 Skrevet 17. november 2011 Menn med små peniser kan jo bare finne seg damer med små musehull
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #17 Skrevet 17. november 2011 Menn med små peniser kan jo bare finne seg damer med små musehull Ja, det er sikkert sånn at de går å ser etter damer som er trange..
Gjest shirelle Skrevet 17. november 2011 #18 Skrevet 17. november 2011 En annen ting; Vi menn sier kanskje at vi liker store pupper, men vi går jo ikke rundt å direkte rakker ned på små pupper, som dere gjør, noe jeg har lest gang på gang i KG tråder. Dere rakker direkte ned på ting, som "gir meg ingenting å bli pult av en sånn mikropenis", faen er dere gamle ? Foresten så er små pupper like fint, og det er ikke så mye at vi sier vi liker store, som at media er full av store pupper. Klart dere tror det da. Menn rakker kanskje ikke ned på små pupper, men kvinner gjør det. Og de rakker ned på små peniser ja. Man er ikke verdt å leve hvis man ikke er perfekt!!! I følge noen KG'eres meninger
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #19 Skrevet 17. november 2011 Hvordan kan en dame vite om hun er trang eller normal eller dvask? Er det noe man kan sammenligne med? En mann vet at pikken er liten fordi det finnes standardmål, filmer osv som viser pikker i forskjellige størrelser. Damer har ikke noe sånt.
Gjest shirelle Skrevet 17. november 2011 #20 Skrevet 17. november 2011 Ja, det er sikkert sånn at de går å ser etter damer som er trange.. En vel bare å finne en liten, petite jente. Regner med hun har mindre hull en jenta på 175 liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå