Gjest Eva Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Kunne tenke meg litt tips ifht barnebursdag. Lille jenta vår skal ha sin første barnebursdag med barn fra barnehagen og i den anledning har jeg tenkt å invitere til frokost/pysj-bursdag. Noen som har erfaringer med det? Når tid har dere evt startet? Jeg tenkte fra kl 10-11:30. (de er bare tre år) Er det for tidlig? Takker så mye for tips!
Brukernavn Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg synes ikke det var tidlig i det hele tatt...dersom det er en FROKOSTbursdag du vil ha, så vil jo antakeligvis de aller fleste tre-åringer ha spist frokost allerede klokken 10... Nå vet jeg ikke hvilken ukedag du tenker, men dersom jeg skulle invitert til forkostbursdag (som var en av de tingene jeg vurderte når snuppa fyllte år nå sist) hadde jeg invitert dem på en lørdag, og da til kl. 9..
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Hm... Ti er egentlig ikke tidlig som en her skriver, men samtidig er det ikke akkurat veldig gøy (syns jeg) å måtte ha på vekkerklokke for at barnet skal i bursdag en lørdag morgen... Så vet ikke om jeg ville tatt det noe tidligere heller. Føler meg litt ambivalent her, men for barna er det sikkert bedre å ha det fra rundt 9-9.30...
Hedda-78 Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Min treåring står opp en gang mellom 6 og 7.30, så pysjparty kl 10 hadde virket merkelig for oss. Det hadde blitt "lunsjbursdag" i stedet, han er jo ute av pysjen og spiser frokost senest 8, og kl 10 er vi godt i gang med dagens aktiviteter/utelek. Så nei, det er absolutt ikke for tidlig. Heller for sent til å kunne kalle det frokostbursdag. 1
Gjest meg og meg Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Kjempe morsom ide, men jeg hadde spart det til barna er litt større. Kult kanskje når de er fra fem år og oppover. I den aldren så er bursdag med kake og alt som hører med eksotisk nok Spar den morsomme ideen din til et annet år, for det er en fin ide. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå