Bolus Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Hei! Har tenkt å gi "skiweekend 3 dager"som julegave til samboeren, men har aldri vært på dette selv før...Har lest om geilo, beitostølen, hafjell ol. men synes det er vanskelig å velge.. Er det noen som har noen forslag til romantiske og koselige steder?? (uten fyllefest og skrikerunger...) Forslag mottas med stort smil og takk!
Gjest Jessie Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Hei! Har tenkt å gi "skiweekend 3 dager"som julegave til samboeren, men har aldri vært på dette selv før...Har lest om geilo, beitostølen, hafjell ol. men synes det er vanskelig å velge.. Er det noen som har noen forslag til romantiske og koselige steder?? (uten fyllefest og skrikerunger...) Forslag mottas med stort smil og takk! Da vil jeg anbefale alpene. Mange fantastiske steder. Finnes også en del skjulte perler med fantastiske småbyer og nydelig mat. Bare å google litt rundt. Norwegian har f.eks. billige biletter til Salzburg, Grenoble og Geneve m.fl.
Bolus Skrevet 19. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2011 Da vil jeg anbefale alpene. Mange fantastiske steder. Finnes også en del skjulte perler med fantastiske småbyer og nydelig mat. Bare å google litt rundt. Norwegian har f.eks. billige biletter til Salzburg, Grenoble og Geneve m.fl. Hehe...sorry min feil: glemte å si at jeg tenker skiferie i Norge Vi går stort sett langrenn, og har jo hørt at lillehammer "is the place to be"...Tenkt på Hafjell og kvitfjell....Noen som har vært der eller andre bra steder?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Hva betyr "stort sett langrenn"? Hvis det betyr at dere ikke trenger skianlegg i det hele tatt, så er det veldig fint langrennsterreng, og bra løypenett på Blefjell. Kort å kjøre i forhold til Beito og Geilo også, og det er kjempekoselig der!
Bolus Skrevet 26. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2011 Noen som har vært på Pellestova eller Hafjell resort hotell??
Brukernavn Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Hvis dere stort sett skal gå langrenn ville jeg definitivt gått for Sjusjøen
Gjest fireflies Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Hehe...sorry min feil: glemte å si at jeg tenker skiferie i Norge Vi går stort sett langrenn, og har jo hørt at lillehammer "is the place to be"...Tenkt på Hafjell og kvitfjell....Noen som har vært der eller andre bra steder? Har vært begge plassene mange ganger. Jeg foretrekker Kvitfjell, både når det gjelder langrenn og slalom
Gjest Rastl0s Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Spør hvor glad man er i parken, men Trysil og hafjell er begge knall. Jeg står mest i hafjell fordi jeg hopper og railer mye, men generelt sett så er vel trysil bedre for "koseski" og fin utstikt. Trysil er koselig!
Bolus Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2011 Spør hvor glad man er i parken, men Trysil og hafjell er begge knall. Jeg står mest i hafjell fordi jeg hopper og railer mye, men generelt sett så er vel trysil bedre for "koseski" og fin utstikt. Trysil er koselig! Har du vært på noen hoteller i trysil eller hafjell som du vil anbefale?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er veldig glad i Geilo. Bardøla er et fint, koselig og usnobbete sted. Med nydelig mat:) 1
Gjest Rastl0s Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 Har du vært på noen hoteller i trysil eller hafjell som du vil anbefale? Dessverre! Med radisson er jo fint!! Knallfint! ELler så har de hytter til utleie tror jeg?
kanelsnurr Skrevet 3. desember 2011 #12 Skrevet 3. desember 2011 Når dere skal (stort sett) gå langrenn (om jeg har skjønt TS rett), så ville jeg ikke valgt Trysil. Det er koselig der og fint skianlegg, men det er ikke allverdens med langrennsløyper; Det er liksom bare et par forskjellige sløyfer, hvor av den ene som er litt lang går rundt fjellet med skianlegg, og man må krysse flere av bakkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå