Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på INGEN måte en FrP'er, men jeg må si at jeg synes synd på Siv Jensen og hva hun har å stå i med mht Kong Carl. At han bærer seg og sutrer over at han ikke fikk div poster, senest som medlem i Nobel-komiteen. Og at han dumme, dumme sjåffør/kone, Eli blander seg. Fyyy faen, ingen manusforfatter kunne ha skrevd et bedre manus.

Det verste (for dem selv, men moro for oss andre) er at de har for store egoer til å se at de driter tynt over hele hans avgang i 2011. På mer enn en måte. Men, stå på, Hagens, mer moro for oss! :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske tragisk at ikke Hagen kan la Jensen styre partiet som hun vil ja. For hver gang jeg leser noe nytt om Hagen så ser jeg for meg velgerne som velger Høyre eller KrF i stedet for...

Fra mitt ståsted er det bra, men jeg er så heldig å ha blitt født med empati og klarer å synes synd på Siv Jensen også ;)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Rett og slett pinlig intervju med dama på tv2 nå. Hun var omtrent på gråten hørtes det ut som, og langer ut mot alt og alle. Mye mulig Siv Jensen har oppførst seg dumt, men det kan jammen meg ikke være lett å styre et parti med eks-lederen hengende med.

• Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Ja, ærlig talt.. Carl I Hagen har jo gjort seg en eller annen riksklovn, og godeste Eli hjelper jo ikke akkurat på saken.

Nå håper jeg virkelig at denne fyren trekker seg godt tilbake, og slutter å uttale seg om alt mulig rart. Mannen må jo ha blitt senil.

• Liker 1
Skrevet

Denne gangen er jeg faktisk enig. At voksne mannen gidder sutre over at noen annen fikk vervet, og det til og med en som har hatt det og gjort en bra jobb er mer enn jeg kan begripe. Merkelig syn på demokrati.

• Liker 1
Skrevet

Rett og slett pinlig intervju med dama på tv2 nå. Hun var omtrent på gråten hørtes det ut som, og langer ut mot alt og alle. Mye mulig Siv Jensen har oppførst seg dumt, men det kan jammen meg ikke være lett å styre et parti med eks-lederen hengende med.

Ikke sant, jeg lo. Og jeg håper Siv holder seg for god til å kommentere det videre, selv som FrP'er er dette undere hennes verdighet. Har sett henne i andre sammenhenger og hun virker faktisk som et godt menneske.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg tror den godeste Carl er i ferd med å bli surrete i toppen. Han dreit seg jo godt ut under valgkampen også. Hadde vært bedre om han ga seg da han var på topp, men det toget har gått for lenge siden.

Jeg har null medlidenhet med Siv Jensen, samme hvor mye hun har å slite med i egne rekker.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke Carl er den mest stabile i verden, men at det er synd i Siv, DET er jeg helt uenig i. Hun er ganske "morsom" selv der hun prater så mørkt og lavt at man knapt hører hva hun sier.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke Carl er den mest stabile i verden, men at det er synd i Siv, DET er jeg helt uenig i. Hun er ganske "morsom" selv der hun prater så mørkt og lavt at man knapt hører hva hun sier.

Litt a la Darth Vader? :D

• Liker 1
Skrevet

FrP gjorde det veldig bra på meningsmålinger før sommern, og Siv hadde klart å bygge opp partiet ganske så bra etter at Carl gikk av. Men hver gang han opptrer i media ødelegger han for hva Siv har bygget opp. Jeg synes synd på henne ja. Hun bygger opp og han bryter ned. Om igjen og om igjen.

Ja, de har noen andre som ødelegger for seg også, men Carl I burde holde seg bedre.

Han hører hjemme i Torrevieja. Der bør han bli.

(jeg er ikke FPR velger)

• Liker 2
Skrevet

FrP gjorde det veldig bra på meningsmålinger før sommern, og Siv hadde klart å bygge opp partiet ganske så bra etter at Carl gikk av. Men hver gang han opptrer i media ødelegger han for hva Siv har bygget opp. Jeg synes synd på henne ja. Hun bygger opp og han bryter ned. Om igjen og om igjen.

Ja, de har noen andre som ødelegger for seg også, men Carl I burde holde seg bedre.

(jeg er ikke FPR velger)

Signerer :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

(jeg er ikke FPR velger)

Hun har jo ikke akkurat håndtert de betente sakene i partiet så klokt heller, så en kan knapt skylde kun på Carl I.

• Liker 2
Skrevet

Maken til pr-kåt kar.. Det kan ikke være mye som skjer i verden siden det er det eneste som har surret og gått på nyhetene hele kvelden..

Skrevet

Haha, uff ja. Kjente at jeg faktisk ble litt flau over både Eli og Carl da jeg så på TV2-nyhetene. Makan til barnehagementalitet... Carl hadde sååååå lyst på det vervet så da burde han fått det. For hadde det ikke vært for han så hadde ingen av de folka sittet på Stortinget. Vel, mannen er tydeligvis ikke kompetent nok så kanskje han skulle holde kjeft i stedet for å rykke ut i pressen (nok en gang) for å sutre. Argh, kjenner faktisk at jeg blir irritert :)

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke synd på Siv Jensen, men det må være kjipt å bære et parti nesten på egne skuldre, med så mange idioter som tabber seg ut hele tiden, og nå i tillegg tidligere partiformann som tabber seg grovt ut.

Jeg er i alle fall glad for at Hagen ikke skal sitte i Nobelkomiteen. Syns egentlig ikke at politikere/tidligere politikere skal sitte der i det hele tatt, men i alle fall ikke Carl I.

Kan vi si at en æra er over med dette?

Skrevet

Jeg er i alle fall glad for at Hagen ikke skal sitte i Nobelkomiteen. Syns egentlig ikke at politikere/tidligere politikere skal sitte der i det hele tatt, men i alle fall ikke Carl I.

Enig.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes faktisk litt synd på Siv Jensen. Jeg er imot det meste av de hun står for, men det virker som hun som enkeltmenneske har droppet alt av personlig liv, kjærlighet, barn etc for politikken og det hun tror på. Og det står det jo egentlig respekt av. Og deretter kommer alle disse håpløse medlemmene og driter på det hun har gjort for å bygge opp FrP som hun har gjort. Nå til slutt denne riksklovnen. Haha, jeg er så enig i den betegnelsen.

Så selv om jeg ikke har spesielt sansen for røykestemmen, juggelet og uttalelsene hennes som er det motsatte av hva jeg står for, så har jeg nok innerst inne litt respekt for henne som kvinne og leder. Og synes derfor synd på henne når hun står relativt rank og uten de store tabbene, mens "alle andre" er pedoer, horekunder og klovner.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes faktisk litt synd på Siv Jensen. Jeg er imot det meste av de hun står for, men det virker som hun som enkeltmenneske har droppet alt av personlig liv, kjærlighet, barn etc for politikken og det hun tror på. Og det står det jo egentlig respekt av. Og deretter kommer alle disse håpløse medlemmene og driter på det hun har gjort for å bygge opp FrP som hun har gjort. Nå til slutt denne riksklovnen. Haha, jeg er så enig i den betegnelsen.

Så selv om jeg ikke har spesielt sansen for røykestemmen, juggelet og uttalelsene hennes som er det motsatte av hva jeg står for, så har jeg nok innerst inne litt respekt for henne som kvinne og leder. Og synes derfor synd på henne når hun står relativt rank og uten de store tabbene, mens "alle andre" er pedoer, horekunder og klovner.

Jeg synes overhodet ikke synd i henne pga at hun som enkeltmenneske har ofret en ev. familie foran politikken. Hun er da voksen og tar sine egne avgjørelser. Og helt til slutt slenger jeg med leppa og synes mye av hennes meninger er "rævva" :fnise:

Skrevet

Jeg vil faktisk si meg litt enig i denne. FrP er et parti jeg har svært mye i mot, og de står som regel for stikk motsatt av hva jeg står for i de fleste saker. Dermed er det en del av meg som synes det er flott jo mere tåpeligheter vi får fra FrP som kan skade deres popularitet.

Men ser jeg bort fra det, så står det respekt av det arbeidet Siv Jensen har gjort, uavhengig av hva jeg mener om hennes politikk. Carl I. Hagen, som jeg misliker enda mer, har også gjort en formidabel innsats for partiet, men martyrholdning fra den kanten er aldri uventet. Dette var en uverdig sorti for den gamle kamphanen.

Skrevet

Mitt politiske ståpunkt er veldig langt unna FRP(er ikke kommunist altså, slapp av), men i idag når jeg leste nyhetene tok jeg meg faktisk i å tenke "stakkars Siv Jensen". Og det mener jeg oppriktig. FRP skal være veldig glad for at de har Siv nå, og ikke den PR-kåte gubben (og kona hans). Det kan ikke være enkelt for henne å styre med han hengende over skuldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...