AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Etter at jeg leste denne artikkelen fikk jeg lyst til å prøve det. Sounds amazing, mildt sagt. Og sjekk den før/etter forskjellen på hun som testet det . Jeg bor ikke i Oslo så jeg får ikke prøvd akkurat den behandlingen der, men det finnes en klinikk her jeg bor der det er mulig å få oksygenbehandling iallefall. Noen av dere som har prøvd oksygenbehandling? Hvordan gikk det? Merket dere noen forskjell?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Det der vil jeg også prøve! Er det beregnet på eldre hud? Jeg er 22.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Det der vil jeg også prøve! Er det beregnet på eldre hud? Jeg er 22. Jeg tror ikke det...jeg er 26,da.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Det var forresten denne artikkelen jeg skulle linke til! Der ser man før/etter bilde. Utrolig
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Synes ikke forskjellen var så stor jeg, eneste var at øyenbrynssminken er av på etterbildet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå