Gjest dame Skrevet 12. desember 2003 #1 Skrevet 12. desember 2003 Sex eller "alt det andre"? Jeg er en godt voksen dame med verdens herligste ektemann og far til ungen vår. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra i hverdagen. Hva er poenget med å skrive inn på KG kan du lure på? Problemet er at når det kommer til sex er han, for å bruke en enkel forklaring: kjedelig, passiv og initiativløs :veldigsur: I alle år har jeg vært den aktive parten, den som alltid tar initiativ til sex, men nå er lysten min vekk. Jeg har forsøkt alt, inkudert det å snakke om temaet, utallige ganger. Jeg klarer ikke mere, vil bare finne meg en "superelsker", en som overrasker meg, får meg til å føle meg sexy og attraktiv Kaste vrak på alt det gode i livet mitt for overopphetet sex, det er for urasjonelt. Forslag til løsninger? Å la han gå uten fungerer ikke, har som sagt forsøkt alt de siste fem årene. Frustrert og en anelse:
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #3 Skrevet 12. desember 2003 Har du prøvd å ta med en dame til? er du mann eller dame?
lenny Skrevet 12. desember 2003 #4 Skrevet 12. desember 2003 tipper waco er mann jeg vanskelig situasjon det der,problemer i sexliv/lyst blir jo ett mer ømtålig tema jo mer det snakkes om hvis ikke man klarer å løse det. du har antagelig blitt avvist endel av ham,slik at du nå ikke har lyst. for å finne tilbake til hverandre seksuelt må begge slappe av rundt dette temaet,og ikke føle press,legg temaet dødt. kjøp deg en dildo med klitorisstimulator,den er veldig bra får du ikke lyst da så vet ikke jeg=) la han delta i dildostundene...så kanskje det retter seg. lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #5 Skrevet 14. desember 2003 Han bruker vel all sin energi på elskerinnen sin!!!!!!!!!!!!! Ta deg en elsker selv også. Si ikke at tanken ikke har slått deg........
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #6 Skrevet 14. desember 2003 Hei Har egentlig ingen gode råd, men tenkte jeg skulle vise litt sympati siden du hittils bare har fått tre svar, og to av dem var helt useriøse (ja, waco, jeg mener blant annet deg). Du sier at du har pratet med ham, hva sier han da? Vet ikke om det kan hjelpe, men hva med å prøve samlivskurs? Modum bad har kurs for par som ønsker å bli flinkere til å kommunisere etc. Har hørt masse bra om disse kursene (som ikke handler om å utlevere seg eller sine problemer). Lykke til Tingeling
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #7 Skrevet 15. desember 2003 Jeg tolket det som om du har mistet lysten på sex. Og, siden han ikke tar intit. til sex så blir det jo heller ikke noe sex på dere. Kvinners hormoner kan gjøre at du ikke føler deg kåt, den kan drepe sex lysten. Så jeg syns du bør sjekke opp dette med legen din. Du har plutselig fått det for deg at det er et problem at mannen din ikke tar inti. til sex og at dette har bygget seg opp til et problem? Prøv og jeg mener prøv å ikke la dette bli problemet. Jeg tviler på at du finner superelskere. Syns du skal overraske mannen din med storbyferie, barber deg og kjøp sexy undertøy. Det siste kan gjøre at du føler deg sexy, og han vil helt sikkert si det samme. Håper det ordner seg.
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #8 Skrevet 15. desember 2003 Du sa det selv; Finn deg en elsker!!
Sandman Skrevet 15. desember 2003 #9 Skrevet 15. desember 2003 Det virker ofte som om folk her inne har litt overdrevne forventninger til at samlivskurs og kommunikasjonskurs i offentlig og privat regi skal gi lysten på partneren tilbake. Slike mekanismer kan man neppe tilegne seg ved å gå på kurs...
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #10 Skrevet 15. desember 2003 Hvordan kan svaret mitt være useriøst når jeg mente det seriøst? Hun foreslo faktisk selv å finne seg en superelsker!!!!!!! Og hva vet vel vi.......Mannen kan ha en elskerinne på lur. Vi vet vel hvor alminnelig det er! Altså: Forlat mannen din, eller ta deg en elsker! Jeg har ingen tro på samlivskurs........ Dette må dere ordne opp i selv!
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #11 Skrevet 16. desember 2003 Jeg vet akkurat hva du mener, fordi jeg har det på samme måten selv. Og jeg vet sikkert at han ikke er utro. Blir nesten litt sint på dem som skriver så skråsikkert at mannen din sikkert er utro. Det har vi ingen forutsetning for å mene noe om. Det er ikke det du ber oss om råd til å vurdere, og det er en sårende påstand. Hos oss er problemet manglende lyst fordi sex for ham er et overskuddsfenomen. Og overskudd har han så og si aldri. Det er sårende når han vet det er et problem men likevel ikke gjør noe med det. Sex er rett og slett ikke så viktig for ham, og i tillegg har han potensproblemer. "Løsningen" for ham er å late som om det ikke er et problem, og ikke snakke om det. Vi er tilsynelatende et vellykket par, men jeg har single venninner som har mer sex enn meg. Og jeg har prøvd alt fra intimbarbering til sexy undertøy. Ingenting virker, og for hver gang jeg prøver noe nytt fører det til at jeg blir mer motløs og mer såret over at han ikke har lyst på meg. Nå har jeg sluttet å ta ansvar for problemene. Og jeg har kjøpt meg sexleketøy slik at jeg i allefall har et bra sexliv alene. De få gangene vi har sex er det ikke en god opplevelse for meg heller fordi jeg ikke stoler på at han har lyst på meg. Du (og jeg) må rett og slett vurdere om dette er noe du orker å leve med. Om ikke kan løsningen være et samlivsbrudd eller en elsker (som i neste omgang medfører en risiko for et samlivsbrudd). Men du får sørge for å røske skikkelig opp i ham først slik at han skjønner at dette er alvorlig og kan føre til at man mister alt det han har. Lykke til!
ZIBRA Skrevet 16. desember 2003 #12 Skrevet 16. desember 2003 Synes også det er helt merkelig at noen skriver svar som om de var heeelt sikre på at han hade en elskerinne.. Det kan finnes problem som ikke er helt så enkelt. Jeg har litt av det samme problemet som du. Manglende sexlyst fra samboeren min, men ellers helt supert forhold. Og jeg er HELT sikker på at han ikke har sex med noen annen. Uansett så vet jeg at det er frustrerende, og har ingen direkte råd å ge deg. Kanksje bare å ge det en del tid? Blir bare så irritert på disse elskerinne svarene...
Mrs. B Skrevet 17. desember 2003 #13 Skrevet 17. desember 2003 Har hørt om kosttilskudd for både mann og dame som fremmer lysten. Stod nylig om det i Dagsavisen (tror jeg det var). Det kan bestilles fra denne websiden: Promed Pharma. Aner ikke om det hjelper, men kanskje verdt et forsøk?
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2003 #14 Skrevet 25. desember 2003 [. Og jeg har prøvd alt fra intimbarbering til sexy undertøy. Ingenting virker, og for hver gang jeg prøver noe nytt fører det til at jeg blir mer motløs og mer såret over at han ikke har lyst på meg. Nå har jeg sluttet å ta ansvar for problemene. Og jeg har kjøpt meg sexleketøy slik at jeg i allefall har et bra sexliv alene. De få gangene vi har sex er det ikke en god opplevelse for meg heller fordi jeg ikke stoler på at han har lyst på meg. Det var som om jeg skulle ha skrevet det selv.spseielt det jeg har streket under. Sex har altid vert en viktig del av livet mitt og det er utrolig frustrerende og ha det slik. Må inrømme at jeg til tider kan være ganske amper pga dette. Nå er det blit slik at jeg har lyst på sex,man alikevel så har jeg det ikke forde jeg ikke klarer og tro han her lyst på meg om vi nå en gang har sex. Jo jeg "koser"meg for meg selv men det blir ikke det samme som skikkelige saker,med kropp følelser osv dessuten så ødeleger det for kosestundene mine også at han ikke har lyst på meg forde da detter det frem i hode mit når jeg skal kose med meg selv. Skulle virkelig ønske noen hadde en vidunder kur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå