Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte på denne.

Seriøst? ser FORFERDELIG ut med det lille tøystykket som henger ut under genseren. Ser ut som hun glemte å ta av seg nattdrakten før hun tok på seg genseren. Ikke trendy, og IKKE pent!

Jakken med den t-skjorten på bilde nr 2 va grusom også btw :fnise:

Endret av Pialill
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer også på hva i all verden de har tenkt med her. det ser ut som noe jeg kunne satt sammen når jeg var 11 år.... i 1999.

Skrevet

Tror modellen er like misfornøyd som oss... hun stråler ikke akkurat der hun står :fnise:

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Det var ukledelig til modellen og fotografen burde fått et kurs i lyssetting. Jeg trodde det var før-bilde eller noe ...

Skrevet

Gresselig stygt!

Skrevet

Synd at det skal være så stort fokus på hva som er trendy når motebildet ikke nødvendigvis er hverken pent eller kledelig. Men for all del: smaken er som baken.

- Apropos baken... :ironi:

Skrevet (endret)

For det første lyser det jo gjennom at modellen tenker "å fytti katta, dette likte jeg IKKE". Blusen er grei nok den, om du kombinerer den riktig. Men den svarte og røde genseren var......... ikke noe jeg hadde tatt på meg for å "pynte" meg. Den var mere sånn daffegenser hjemme.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Det skinnskjørtet fra Bik Bok var skikkelig stilig, men herregud for en sammensetning. Det var skikkelig stygt. Og enda mer irriterende er det at du ser at de har brettet opp genseren litt for at den stygge skjorta skal komme til syne.

Nei dette var en moteflopp ;)

Skrevet

Tråden er ryddet. Spørsmål angående rydding kan stilles på pm.

Kråkesaks.

Skrevet

Grøss, rett og slett bad-taste. Selv om jeg skjønner prinsippet hun er ute etter, så funket bare ikke antrekkene/stylingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...