Gå til innhold

Treningsklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å begynne å trene på treningssenter, og skal bli medlem i morgen. Men jeg lurer sånn på hva jeg skal ha på meg når jeg trener! Jeg har aldri trent på treningssenter før, og eneste treningen jeg har hatt er gymtimer og diverste fritidsaktiviteter som dans og den slags. Så, hva har dere på dere når dere trener? Noen tips til hvor jeg kan kjøpe billig treningstøy? På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har på meg en "treningsbukse" kjøpt på sparkjøp og en løs tskjorte uten armer.

Gidder ikke betale dyre dommer for de populære treningstightsene og tskjortene.

Skrevet

Jeg synes h&m sine treningstighster er kjempegode. Billige er de også. Over har jeg en helt vanlig t-skjorte. Bruker heller mer penger på gode joggesko :)

Skrevet

Jeg synes h&m sine treningstighster er kjempegode. Billige er de også. Over har jeg en helt vanlig t-skjorte. Bruker heller mer penger på gode joggesko :)

Men de har heller ikke spesielt god kvalitet. Har fire treningsplagg fra HM, og alle har blitt ødelagt i sømmen eller glidelåsen. Jeg har en treningstights fra Nike som jeg betalte 500 for for to år siden. Den fungerer fremdeles supert. Man får det man betaler for.

Skrevet

Jeg bruker vanlig joggebukse og en løs t-skjorte :jepp:

Skrevet

Jeg bruker baggy treningsbukse fra Gasp de dagene jeg trener bein, og vanlig tights med lang singlet over de andre dagene. Har enda ikke funnet en treningstights som kler meg, så da går det i vanlig sort tights fra cubus.

Treningsklær for jenter er generelt vanskelig hvis man har 0.1% mer muskler enn normalt, og ikke vil ha topper som viser magen.

Jeg liker derfor å handle på better bodies i Oslo hvor jeg får tak i gasp-bukser.

Gjest Daenerys
Skrevet

Men de har heller ikke spesielt god kvalitet. Har fire treningsplagg fra HM, og alle har blitt ødelagt i sømmen eller glidelåsen. Jeg har en treningstights fra Nike som jeg betalte 500 for for to år siden. Den fungerer fremdeles supert. Man får det man betaler for.

Jeg er ikke enig, jeg syns treningstighsene fra H&M er like gode som Nike. Har brukt mine mye de siste to årene, og de er like fine som de fra Nike.

Har ikke opplevd at toppene derfra heller har gått opp i sømmene.

Syns også at treningsbh'ene funker fint, men ville ikke gått for de om du skal jogge mye og ligger over en C-cup. Jeg er ca der, og bruker small for at den skal være stram nok.

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale sports-bhene fra H&M, har selv B-cup, og kjøpte en gang en i strl XS, som ikke ga noe støtte i det hele tatt. Det eneste jeg kunne brukt den til hadde vært styrketrening. Anbefaler å heller investere i en ordentlig sports-bh, for den er viktig! Er selv veldig glad i adidas, nike og Lindex sine.

Ellers så trener folk i det meste på treningssenter. Senest i dag så jeg ei trene i baggy jeans. Finnes jo alt mulig på markedet av lange/korte tights, haremsbukser, andre løse bukser osv. Du kan jo egentlig bruke hvilken som helst topp, men de som er syntetiske transporterer svette litt bedre. Noen sentre har også regler som sier at man ikke kan bruke singlet. Gode sko er et must, og for meg gir også treningssokker en bedre opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...