AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 NAV lever virkelig opp til ryktet sitt. Atter en gang får jeg nesten magesår av den rotinga deres... Jeg er student, men er også ringevikar i kommunen. Dvs at jeg jobber noen timer her og noen timer der. Aldri fulle dager, heller ingen fast jobb (kun når noen er syk ca 1-2 ganger i mnd) Har hatt denne jobben siden februar. Da fikk jeg beskjed av NAV at de må se lønnslippene mine når jeg tjener over 3100 kr. Har sendt inn alt av infomasjon som jeg har fått beskjed om, men i dag fikk jeg brev om at jeg må vurderes på nytt ang rett til OS, da de ser at jeg er i ett arbeidsforhold i fra september. AH!!! ER DET MULIG, jeg har vært i dette arb. forholdet siden februar og det HAR DE FÅTT PAPIRER PÅ FLERE GANGER!!! Jeg blir så irritert. Nå blir jeg uten OS i 3 nye mnd mens de vurderer om jeg skal få videre overgangsstønad. Men jeg har jo ingen fast jobb...bare noen timer i mnd om jeg er heldig. Tjener sjeldent over 3000 kr i mnd. Hva gjør jeg nå, uten penger i muligens 3 mnd?
Gjest Wanted Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Ring og avtal personlig møte med saksbehandler. Ta med deg alt av dokumentasjon slik at du ikke blir sendt hjem igjen for å skaffe dette. Via post og tlf skjer det ikke stort. Du må møte opp i egen person.
Gjest Misteltein Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 NAV lever virkelig opp til ryktet sitt. Atter en gang får jeg nesten magesår av den rotinga deres... Jeg er student, men er også ringevikar i kommunen. Dvs at jeg jobber noen timer her og noen timer der. Aldri fulle dager, heller ingen fast jobb (kun når noen er syk ca 1-2 ganger i mnd) Har hatt denne jobben siden februar. Da fikk jeg beskjed av NAV at de må se lønnslippene mine når jeg tjener over 3100 kr. Har sendt inn alt av infomasjon som jeg har fått beskjed om, men i dag fikk jeg brev om at jeg må vurderes på nytt ang rett til OS, da de ser at jeg er i ett arbeidsforhold i fra september. AH!!! ER DET MULIG, jeg har vært i dette arb. forholdet siden februar og det HAR DE FÅTT PAPIRER PÅ FLERE GANGER!!! Jeg blir så irritert. Nå blir jeg uten OS i 3 nye mnd mens de vurderer om jeg skal få videre overgangsstønad. Men jeg har jo ingen fast jobb...bare noen timer i mnd om jeg er heldig. Tjener sjeldent over 3000 kr i mnd. Hva gjør jeg nå, uten penger i muligens 3 mnd? Jeg maste, maste, og maste. Jeg sa at jeg MÅTTE ha pengene snart fordi at husleien måtte betales etter hvert. Jeg sa konstant at jeg IKKE vil slutte på skolen fordi at jeg må på sosialkontoret. Jeg spurte om jeg kunne fakse dem alt, sendte papirer gang på gang, og holdt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå