Gjest Syffe Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg har en greie på halsen min som jeg liksom ikke helt vet hvordan jeg skal "gripe ann" Håper noen her kan hjelpe meg. Det er en pore som tydeligvis har blitt tett, men det er ikke ei vanlig kvise heller. Den sitter rett under haka mi, nesten rett ved øret på min høyre side. I begynnelsen var den liten og hard, nå er det blitt relativ stor, men er fremdeles hard. Det er ikke antydning til rødhet, man ser ikke "guff" gjennom huda (om dere skjønner hva jeg mener, det er liksom ikke kviselignende). Det er en pitteliten prikk midt på som min samboer sier ser ut som sitter ganske langt inn. Den er vondt å ta på, og klør til tider. Jeg vil selvsagt gjerne bli kvitt saken. Har prøvd å stikke hull på den uten hell. Er det noen måte jeg kan få denne bort på?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Steriliser en nål (med lighter) Knip godt rundt kvisen og trykk den så langt ut i huden som du klarer Stikk med nålen, pass på at det er bestemt og dypt nok (mange stikker ikke langt nok inn) Klem som faen Men det viktige er at du prøve å trykke kulen så langt ut i huden så mulig før du stikker med nålen. Prøv å "holde rundt" kulen på en måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå