AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Nå har jeg noen, men jeg har ikke fått noen napp. Ingen svarer på meldignene jeg sender...kort sagt responsen tilbake er svært liten. Jeg har tenkte å prøve hele greia en gangen til. Denne gangen skal vil jeg kun betalte for den ene i noen mnd og se om det noen som vil bli kjent med meg. Så lurer på jeg på hvilke datingside er den mest seriøse? Vær ærlig nå.
Snipa Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Mest seriøse - for hva? Hvilken aldersgruppe? Hvilket geografisk område? Hvilke hensikter, sexpartner, turvenn, kjæreste? Det er mange seriøse sider, men ikke alle passer til alt.
DBM Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Jeg foreslår at du legger inn all tekst i Word før du legger/sender ut noe som helst, så ting blir mer eller mindre riktig. 2
Fysikeren Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 (endret) Hvis dette innlegget repreresenterer meldingene du har sendt ut, da i forhold til "kommunikasjonsevne". Så kan jeg se hvorfor det har gått dårlig. Endret 18. november 2011 av Fysikeren
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 TS her: TIL DBM Takk for gode råd. Jeg skal ta det med meg videre. Jeg ser at du er en god lærer så jeg anbefaler at du tar kontakt med den norske skole og spør om de trenger ekstra lærerer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå