Yatzy Skrevet 18. mai 2002 #1 Del Skrevet 18. mai 2002 Jeg har lest noen av waco`s debatter, og en del andre diskusjoner som har rast her inne. Om jenter som leverer inn falske anmeldelser om voldtekt, utro jenter og "pene" og "stygge" jenter. Det JEG synes er skremmende med denne type diskusjoner, er at det ser ut som mange - de fleste kanskje? - mener at det finnes to typer jenter. De flotte, sterke og kloke, og de dumme, lettlurte og "billige". Dette er tydeligvis et udiskuterbart og stilltiende faktum. Er det virkelig så enkelt? De flotte, sterke og kloke finner en mann de holder seg til, er flink til alt som har med mann, barn, karriere og hus å gjøre. De dumme, lettlurte og "billige" jentene lurer venninner, "stjeler" andres menn, kler seg utfordrende, ligger med hvem som helst... La oss tenke oss om. Kanskje er vi like gode alle sammen, men samtidig har vi mange sider også. Alle sammen. Jeg har vært både dum og lettlurt til tider , men jammen mener jeg at jeg er både klok og sterk innimellom også. Vi er så snar til å sette i båser ut i fra feil som er begått. Er det virkelig nødvendig? See my point? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 18. mai 2002 #2 Del Skrevet 18. mai 2002 Ja, jeg skjønner så absolutt hva du mener. Lurer på hvilken bås jeg blir satt i...?! Tror nok jeg hører hjemme litt i begge gruppene du nevnte. Og det gjelder nok de aller fleste, ingen er perfekte, og alle har sine gode sider - ikke sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå