AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Kanske et litt snodig spm Men når er barna for gamle til å bli tatt bilde av til julekort?? Her er nemlig alderen veldig spredt på barna. Skal uansett ta av minstemann, men eldstemann er vel ikke akkurat så ivrig på dette (han er 13 år). Eller er det mest okay at alle barna er med når man først skal ha julekort?
HopelessFear Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Jeg syns det er greiest å ha alle med på julekortet, i hvert fall når de bor hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Synes det høres fint ut å få av hele familien/alle barna om man først skal få slike bildekort. Så lenge barna er under 18 er de jo fortsatt barn, så synes ikke det er rart om de er med.
Gjest Mahareth Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Hvis jeg får julekort fra en familie og ett av barna mangler på bildet, da hadde jeg virkelig begynt å lure på hva som var galt. Hvis den eldste virkelig ikke vil være med og dere foreldre ikke ønsker å tvinge barnet, så synes jeg det er mye bedre å droppe hele greia. 4
Fru Filifjonka Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Jeg har sett julekort med voksne barn i brudekjole og det hele. Koselig med hele familien.
Gjest imli Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Mamma sendte julekort med bilete av oss ungane heilt til alle hadde flytta ut... Så eg var med på bilete heilt til eg flytta ut, då eg var 19.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 En trettenåring er ikke "for gammel" til å være med på julekortet. En av mine venninner har to barn med tolv års aldersforskjell, og hvert år kommer det bilde av begge to. (Eldste er nå 16.) Jeg ville synes det var rart dersom bare den yngste skulle være med på bildet. Et annet vennepar kommer trolig til å fortsette med julekortene inntil alle barna har flyttet ut. I fjor kom det i alle fall bilde av et koselig trekløver på 20, 18 og 15 ikledd nisseluer. De to eldste bor ikke hjemme lenger, men foreldrene har fortsatt tradisjonen likevel.
Brukernavn Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Jeg ville stusset veldig om jeg fikk et julekort hvor ett av barna manglet...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Her i huset synes barna at julekort er en flau ting, derfor har vi et søtt bilde av hunden vår på kortet
Mari*Nade Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Går jo an å lage en slags "kollasje", så kan dere ta bilde av han med noe han liker? Må jo ikke være nissekledd? Det viktigste er vel at han er med :-) Sammen med fotballen, hunden/katten, sykkelen eller lignende. Også et bilde av den minste i nisse kostyme? + et bilde av dere?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Jeg synes en 13-åring skal få slippe å være med hvis han virkelig ikke ønsker det. Så lenge dere skriver hilsen fra alle i familien (inkl. ham), tror jeg ingen kommer til å stusse over det.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #12 Skrevet 17. november 2011 Årets julekort inneholder alle "barna" våre, inkludert eldstemann på 25 år og hennes samboer. De eldste syntes det bare var koselig, etter noen års fravær pga studier. Klippet og limt litt for å få alle på plass 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå