Gå til innhold

Hvilken skulder har du vesken din på?

Hvilken skulder har du vesken din på?  

1. 1. Hvilken skulder har du vesken din på?

• Høyre
      62
    • Venstre
      16
    • Foretrekker å ha håndveske
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pussig hva man plutselig kan tenke på når man heller burde drømme søtt :roll:. Vel opptakten til denne tanken er at min mor og jeg har den på hver vår side - hun på venstre og jeg på høyre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vesken på venstre skulder om jeg ikke bærer noe annet, og på høyre om jeg bærer f.eks. barnet mitt.

Savner derfor det varierer som svaralternativ.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Høyre - alltid høyre. Prøver jeg å ha den på venstre, sklir den bare av... Trodde det var meg det var noe galt med, men slo meg til ro med det da min mor fortalte at hun har det likedan. :ler:

Skrevet

Alltid høyre. Hvis jeg harden på venstre blir det helt omvendt, som om jeg skulle skrive med venstrehånda.

Skrevet

Høyre. Og ja, den detter bare ned om jeg prøver å ha den på venstre. Hmmm- er min venstre skulder så mye rundere enn min høyre??

Skrevet

Det føles helt klart mest naturlig å ha den på høyre skulder.

Jennifer

Skrevet

Venstre, selvfølgelig! Så kan jeg grafse i den med høyre hånd :blunke: Har jeg den på høyre skulder faller den bare ned...

Skrevet

Har den paa venstre.. Har telefonen til venstre oere ogsaa. Det er nok fordi da har jeg hoeyre haand fri, men det er uansett blitt en vane, og det foeles unaturlig aa bruke hoeyre skulder/oere naa.

Skrevet

Trodde det var bare meg som var plaget med 'rund' venstreskulder....??!?

Høyre her ja, både veske og bh-stropp 'sklir' av på venstresia..... :forvirra:

Skrevet

Alltid høyre skulder. Eneste unntak er hvis jeg har en sånn svær veske som henger nedpå rumpa - da har jeg remmen over venstre skulder slik at jeg får veska på høyre side.

Mobilen også være i høyre jakkelomme, og månedskortet i venstre, ellers går verden under. :ler:

Skrevet

hoeyre, og det IRRITERER meg naar den faller ned hele tiden...

Skrevet
Har den paa venstre.. Har telefonen til venstre oere ogsaa. Det er nok fordi da har jeg hoeyre haand fri' date=' men det er uansett blitt en vane, og det foeles unaturlig aa bruke hoeyre skulder/oere naa.[/quote']

:enig: Enig!

Fy fader, for en stygg avatar du har Sassy! Håper ikke du har valgt den fordi den ligner på deg :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...