forelsketMK78 Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Hei, Jeg har havnet i en litt kinkig situasjon og tenkte jeg skulle se om noen av kvinnene her kunne hjelpe meg litt. Det har seg nemlig slik at jeg har klart å bli forelsket i en helt nydelig jente. Dette høres kanskje ikke ut som et problem, men saken er den at jeg har kun truffet hun noen få ganger og da i en formell situasjon. Jeg kommer og kun til å treffe hun maks 1 gang til og i den samme formelle situasjonen. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har tilgang på e-mail adressen hennes så jeg har mulighet å kontakte henne. I tillegg har jeg navnet så jeg kan sikkert finne hun på facebook eller noe. Jeg må ihvertfall gjøre det. Jeg vet ikke mye om hun, om hun liker meg, om hun har type eller om hun er lesbisk, men jeg må finne ut. Om hun ikke liker meg så kommer jeg til å få knust hjertet, men det går ihvertfall over. Hvis jeg ikke gjør noe kommer jeg til å angre for alltid. Skikkelig kinkig situasjon for meg med andre ord. Grunnen til at jeg skriver her er for jeg lurer på hva dere mener som er beste måten å gjøre det på. Jeg kan sikkert få tak i tlf hennes, men føler kanskje det blir litt vel stalkish. Så hvis jeg sender henne en mail eller melding på facebook, hvordan skal jeg gjøre det. Skal jeg bare si rett ut at jeg er dønn forelsket i hun og gjerne vil bli bedre kjent, eller skal jeg kjøre litt mer konservativ stil og late som jeg bare er litt interresert? Håper jeg kan få noen reflekterte syn på saken fra den kvinnelige siden
ohlala Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Hvis du bare kommer til å møte henne en gang igjen, så har du ingeting å tape på å vise at du er interessert. Finn henne på facebook og legg henne til som venn. Da ser du sikkert om hun er singel og om hun er interessert i menn eller kvinner. Lik profilbilder hennes. Send en melding med "takk for sist" osv...
makkapakka Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 si det som det er via melding på facebook.
womenwomen Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Hei, Jeg har havnet i en litt kinkig situasjon og tenkte jeg skulle se om noen av kvinnene her kunne hjelpe meg litt. Det har seg nemlig slik at jeg har klart å bli forelsket i en helt nydelig jente. Dette høres kanskje ikke ut som et problem, men saken er den at jeg har kun truffet hun noen få ganger og da i en formell situasjon. Jeg kommer og kun til å treffe hun maks 1 gang til og i den samme formelle situasjonen. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har tilgang på e-mail adressen hennes så jeg har mulighet å kontakte henne. I tillegg har jeg navnet så jeg kan sikkert finne hun på facebook eller noe. Jeg må ihvertfall gjøre det. Jeg vet ikke mye om hun, om hun liker meg, om hun har type eller om hun er lesbisk, men jeg må finne ut. Om hun ikke liker meg så kommer jeg til å få knust hjertet, men det går ihvertfall over. Hvis jeg ikke gjør noe kommer jeg til å angre for alltid. Skikkelig kinkig situasjon for meg med andre ord. Grunnen til at jeg skriver her er for jeg lurer på hva dere mener som er beste måten å gjøre det på. Jeg kan sikkert få tak i tlf hennes, men føler kanskje det blir litt vel stalkish. Så hvis jeg sender henne en mail eller melding på facebook, hvordan skal jeg gjøre det. Skal jeg bare si rett ut at jeg er dønn forelsket i hun og gjerne vil bli bedre kjent, eller skal jeg kjøre litt mer konservativ stil og late som jeg bare er litt interresert? Håper jeg kan få noen reflekterte syn på saken fra den kvinnelige siden Spør henne om hun har lyst å bli med deg ut på et elle annet i helgen ? Enten via sms eller FB , eller mail. Vanskeligere er det ikke. Du trenger ikke å buse ut med at du er forelsket, men du bør vise henne interesse og invitere henne med ut, sammen med deg. Så ligger det jo i kortene at du liker henne...uten at du trenger si det direkte. Ja det er veldig viktig at du viser seriøs interesse og inviterer henne direkte ut sammen med deg. Hvis ikke. Forstår hun jo ikke at du er interesert i henne på den måten. Og ettersom tiden bare går , kan andre menn som også liker henne komme deg i forkjøpet, og invitere henne ut, vise interesse. Og da kan det være for sent for deg. Lønner seg aldri aldri å vente for lenge, med å vise seriøs og oppriktig interesse. Da er sjangsen STOR for at hun møter noen andre i mellomtiden som hun kan få følelser for.Og da er det for sent for deg. Er min erfaring som dame. Ofte har jeg vært interesert i en mann og han i meg også, (gjensidig ) men ettersom han ikke tør vise seriøs interesse, går tiden. Så treffer jeg en annen mann i mellomtiden som jeg blir sjarmert av- forde han viser initiativ og interesse for meg.Dermed glemmer jeg bare han andre, som er passiv og ikke gjør noe aktivt for å vise sin interesse. Ofte har disse mennene kommet lenge i ettertid å vist interesse likevell mer seriøst og tydelig , men da har det vært for sent...forde jeg har falt for en annen mer pågående og tydelig og klar mann, som har vist mer seriøs adferd og interesse i mellomtiden.Med en gang. Så jeg slipper å gå rundt å tvile i mnd på om han liker meg eller ikke. Smi mens jernet er varmt. Alltså mens dere har en FLØRT på gang.Vent ikke for lenge...Da glipper gullfiske rett foran øynene på deg...forde du var for treg til å handle ...Dette har jeg opplevd selv flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Når er neste (og siste) gang du ser hun da? Er jo kanskje mulig å ta kontakt med henne, selv om det er en formell situasjon? Hvis ikke synes jeg du kan legge hun til på facebook, og snakke med henne der. Vis interesse for henne, du har ikke noe å tape!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Og ettersom tiden bare går , kan andre menn som også liker henne komme deg i forkjøpet, og invitere henne ut, vise interesse. Og da kan det være for sent for deg. Lønner seg aldri aldri å vente for lenge, med å vise seriøs og oppriktig interesse. Da er sjangsen STOR for at hun møter noen andre i mellomtiden som hun kan få følelser for.Og da er det for sent for deg. Er min erfaring som dame. Ofte har jeg vært interesert i en mann og han i meg også, (gjensidig ) men ettersom han ikke tør vise seriøs interesse, går tiden. Så treffer jeg en annen mann i mellomtiden som jeg blir sjarmert av- forde han viser initiativ og interesse for meg.Dermed glemmer jeg bare han andre, som er passiv og ikke gjør noe aktivt for å vise sin interesse. Ofte har disse mennene kommet lenge i ettertid å vist interesse likevell mer seriøst og tydelig , men da har det vært for sent...forde jeg har falt for en annen mer pågående og tydelig og klar mann, som har vist mer seriøs adferd og interesse i mellomtiden.Med en gang. Så jeg slipper å gå rundt å tvile i mnd på om han liker meg eller ikke. Smi mens jernet er varmt. Alltså mens dere har en FLØRT på gang.Vent ikke for lenge...Da glipper gullfiske rett foran øynene på deg...forde du var for treg til å handle ...Dette har jeg opplevd selv flere ganger. Dette er jeg enig i! Jeg synes du kan sjekke om du finner henne på Facebook slik at du vet du har en backup dersom du ikke får skikkelig kontakt med henne neste gang dere møtes, men jeg ville prøvd det først. Teste hvilken respons du får. Lykke til!
Steinar40 Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Er min erfaring som dame. Ofte har jeg vært interesert i en mann og han i meg også, (gjensidig ) men ettersom han ikke tør vise seriøs interesse, går tiden. Så treffer jeg en annen mann i mellomtiden som jeg blir sjarmert av- forde han viser initiativ og interesse for meg.Dermed glemmer jeg bare han andre, som er passiv og ikke gjør noe aktivt for å vise sin interesse. Det må vel være dette som kalles for ekte kjærlighet? Eller ikke hehe
womenwomen Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Det må vel være dette som kalles for ekte kjærlighet? Eller ikke hehe Forelskelse / tiltrekning og ekte kjærlighet er ikke det samme... Ekte kjærlighet er noe man utvikler over tid, etter som man blir kjent med hverandre.Av og til kan det ta lang tid også, før man føler 100% tillitt og ekte kjærlighet for en ny partner. Forelskelse er noe som oppstår mye raskere . Gjerne ved de første møtene. Selvfølgelig dør forelskelsen ut, dersom den ikke blir besvart og gjengjeldt over tid. Ingen vil jo ha en som tydeligvis ikke føler det samme for deg. Eller ikke TØR å vise det . De som ikke tør å vise følelser og interesse for den de er forelsket i , vil aldri få den de er forelsket i .Det må faktisk litt handling og initiativ til også fra begge parter, om interessen skal opprettholdes. Det er bare usjarmerende og negativt, når forelskede menn ikke våger å ta kontakt ... Det gir i hvertfall IKKE et godt inntrykk av mannen. En normal mann med normalt god selvtillitt, TØR å ta kontakt, dersom han er interesert. Hvis han ikke har såpass " mannsmot" at han våger det, ja da er han neppe noe tap likevell... Hvilken kvinne vil ha en nervøs pyse merd elendig selvtillitt til mann ? Lyser jo TAPER lang vei av han og gir henne et dårlig inntrykk av han. Dersom han ikke tør å ta kontakt. Når hun i tillegg har vist han mye oppmerksomhet og mange positive oppmuntrende signaler.Til tross for at hun SER at han er interesert på kroppsspråket hans...
Steinar40 Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Forelskelse / tiltrekning og ekte kjærlighet er ikke det samme... Ekte kjærlighet er noe man utvikler over tid, etter som man blir kjent med hverandre.Av og til kan det ta lang tid også, før man føler 100% tillitt og ekte kjærlighet for en ny partner. Forelskelse er noe som oppstår mye raskere . Gjerne ved de første møtene. Selvfølgelig dør forelskelsen ut, dersom den ikke blir besvart og gjengjeldt over tid. Ingen vil jo ha en som tydeligvis ikke føler det samme for deg. Eller ikke TØR å vise det . De som ikke tør å vise følelser og interesse for den de er forelsket i , vil aldri få den de er forelsket i .Det må faktisk litt handling og initiativ til også fra begge parter, om interessen skal opprettholdes. Det er bare usjarmerende og negativt, når forelskede menn ikke våger å ta kontakt ... Det gir i hvertfall IKKE et godt inntrykk av mannen. En normal mann med normalt god selvtillitt, TØR å ta kontakt, dersom han er interesert. Hvis han ikke har såpass " mannsmot" at han våger det, ja da er han neppe noe tap likevell... Hvilken kvinne vil ha en nervøs pyse merd elendig selvtillitt til mann ? Lyser jo TAPER lang vei av han og gir henne et dårlig inntrykk av han. Dersom han ikke tør å ta kontakt. Når hun i tillegg har vist han mye oppmerksomhet og mange positive oppmuntrende signaler.Til tross for at hun SER at han er interesert på kroppsspråket hans... Joda, jeg skjønner hva du mener. Gjensidighet er alltid best. Altså at begge viser hverandre interesse. Vanskelig å få til noe fornuftig ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå