AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Hei.. Er ei dame som er litt lost.. Har vert i et forhold i 11 år,hatt elsker1 år etter bruddet. Nå har jeg møtt en fyr,vi har hatt sex etpar ganger , hjemme hos han. Dermed er det han som har stått for kondomer. Får besøk av han i helga,og tenkte å være safe,og å kjøpe kondomer. Har absolutt ingen erfaring med kondomer. Denne mannen har en ganske tjukk og lang penis,jeg tørr ikke spørre han om dette enda,da vi ikke kjenner hverandre sååå godt. Sikkert vanskelig for dere og anbefale merke,når dere ikke ser han. Han er over gjennomsnittet,men aner ikke cm og diameter Har dere noe å anbefale ut av det jeg har skrevet? Og hva bør jeg ikke kjøpe? Og bare for å ha det sakt,jeg bryr meg ikke så mye om str..
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Hva med å overraske han med å ikke bruke kondom?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Hei.. Er ei dame som er litt lost.. Har vert i et forhold i 11 år,hatt elsker1 år etter bruddet. Nå har jeg møtt en fyr,vi har hatt sex etpar ganger , hjemme hos han. Dermed er det han som har stått for kondomer. Får besøk av han i helga,og tenkte å være safe,og å kjøpe kondomer. Har absolutt ingen erfaring med kondomer. Denne mannen har en ganske tjukk og lang penis,jeg tørr ikke spørre han om dette enda,da vi ikke kjenner hverandre sååå godt. Sikkert vanskelig for dere og anbefale merke,når dere ikke ser han. Han er over gjennomsnittet,men aner ikke cm og diameter Har dere noe å anbefale ut av det jeg har skrevet? Og hva bør jeg ikke kjøpe? Og bare for å ha det sakt,jeg bryr meg ikke så mye om str.. Kondomer er trangt og vondt også svir det lenge etterpå. Kjøp heller et femidom, det er mye bedre for mannen også slipper du å tenke på størrelsen. http://no.wikipedia.org/wiki/Femidom 1
Cathrine88 Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Du har sex med fyren, men det blir for intimt å spørre han om kondomer? Ærlig talt, ta deg sammen! 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 gå for en ekstra stor en, magnum, grande osv. Mye mer behagelig å ha på
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Femidom er trukket fra markedet i Norge, hun rekker kanskje ikke å få tak i dette før helgen?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Hva med å overraske han med å ikke bruke kondom? Jepp, så kanskje hun overrasker seg selv med noen artige sykdommer i samma slengen. Kondomer er veldig fleksible, så standard størelse kan brukes av alle. Mest sannsynlig har han også egne, så jeg hadde bare kjøpt noen vanlige, sånn i alle tilfelle.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 eg var i eit "puleforhald" til ein med stor penis. me sleit lenge med vanlig "profil". tilslutt vart eg lei og kjøpte desse (på kondomeriet):http://www.kondomeriet.no/produkt/king-size-xxl-kondomer-10pk/9775448 Dei funka! Når det gjeld det at du ikkje vil spørre han så.....Er du gamal nok til ha sex så bør du spørre. Skal du ha "dårleg" sex fordi du ikkje tør spørre? LYKKE TIL!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Grunnen til at jeg ikke tørr spørre,er at jeg har kun blitt med han hjem fra byen i fylla. Vi hadde sex 2 ganger. Dette var ikke i helga,men forrige helg. I helga kommer han på besøk på mat og litt vin. Regner med at hvis kjemien er der enda,så havner vi til sengs. Vi kjenner altså ikke hverandre,kun sendt litt mld . Så derfor tørr jeg ikke spørre om han kan ta med kondomer. Hadde vi kjent hverandre,og møttes mer enn en gang,hadde jeg ikke hatt noen problem med å be han ta med,eller spørre han om hva jeg skal kjøpe. Uten kondom er absolutt det beste,helt enig. Men vil ikke risikere sykdommer . Iallefall ikke fra en ,som jeg kanskje ikke får et forhold til. Har en liten mistanke om at han ligger litt rundt. Og ja,jeg vil gjerne ha litt uforpliktende sex fra han ,han er virkelig god! (vi hadde bra sex i fylla,og enda bedre edru utpå dagen derpå,for den som lurer) Jeg er ei jente på 34 år,jeg vet hva jeg vil ha og alt det der. Noen ganger føler jeg at en må skrive, slik at alle får det inn med t-skje her inne på forumet,så det skal jeg begynne med nå. Men tusen takk til dere som har svart på det jeg lurte på . Og til dere andre-håper dere skjønner bedre nå,hvorfor jeg ikke vil spørre han om dette , allerede...
Pialill Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 (endret) Kondomer er trangt og vondt også svir det lenge etterpå. Kjøp heller et femidom, det er mye bedre for mannen også slipper du å tenke på størrelsen. http://no.wikipedia.org/wiki/Femidom Hvis du leser din egen link står det jo at de er trukket fra markedet... Kjøp to forskjellige størrelser for å være safe da Endret 16. november 2011 av Pialill
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Durex Performa liker mannen min veldig godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå