Cleopatrah Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg var på treningssenteret i går og så ei som hadde en treningsbukse (tettsittende) Hvor det sto run like hell bak på rompa. Den var kjempestilig, er det noen som har sett/hørt om den? Hvor kan jeg få tak på slike bukser, google sviktet meg!
Supraspinatus Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Jeg var på treningssenteret i går og så ei som hadde en treningsbukse (tettsittende) Hvor det sto run like hell bak på rompa. Den var kjempestilig, er det noen som har sett/hørt om den? Hvor kan jeg få tak på slike bukser, google sviktet meg! Denne fra MXDC?
Cleopatrah Skrevet 29. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2011 Jeg ser jo ikke om det er den.. men mye mulig! Dem kjører MXDC på senteret så. Står at man skal spørre på sitt lokale senter, så jeg får gjøre det
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Jeg synes også dette høres spennende ut, har noen funnet ut noe mer?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Kan noen linke til dem? :D Leter på MXCD sine sider, men ikke helt enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå