Basi Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Noen som vet om et sted i Oslo de er flinke på å nappe bryn? Har endelig tenkt å få noen som har peiling til å rydde litt opp, men aner ikke hvor jeg bør gå Supert om dere vet sånn ca hva prisen ligger på også
Gaudium Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg går til FaceIt for å forme og farge brynene mine. Nå har jeg en fast hudpleier, men alle jeg har vært til tideligere (både på Frogner, Bogstadveien og Nedre Slottsgate) har vært kjempeflinke. Alltid god service! Fine salonger har de også, spesielt i Bogstadveien. Her er prisliste
B18 Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 det spørs hva slags øyenbryn du har? vet om et sted på grønnland, billig og bra! men som sagt du må ha øyenbryn fra før av, hvis du har lyse, tynne øyenbryn anbefaler jeg ikke dette stedet til deg
Søster K Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Har hørt at salongen til Jan Thomas visstnok er veldig bra. Han er jo ikke der da..hehe Og det er kanskje litt dyrt, men verdt det ifølge mine kilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå