Gå til innhold

Feire jul med eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en sønn sammen, ikke vært sammen på mange år. Jeg er nå sammen med en annen, rundt 1 år. Vi vil feire jul sammen pga vår felles sønn, og div andre ting.

Ville du syns det er ok?

Skal jeg spørre kjæresten min om det er ok, eller skal jeg ta det for god fisk at slik er det nå??? Og at det må han bare syns er ok.

USIKKER :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om flere som har feiret jul sammen med x-en pga barna.

Så lenge begge partner syns dette er OK, ser jeg ikke problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville spurt kjæresten hva han synes, men lagt det fram sånn at det kommer fram at dette er noe du gjerne vil.

Jeg er skilsmissebarn og har feiret jul i alle år med mamma, stefar,lillebror, pappa, stemor og besteforeldre sammen. Om dere er venner og det går an er det en kjempeløsning og en fin tradisjon å starte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Vi har en sønn sammen, ikke vært sammen på mange år. Jeg er nå sammen med en annen, rundt 1 år. Vi vil feire jul sammen pga vår felles sønn, og div andre ting.

Ville du syns det er ok?

Skal jeg spørre kjæresten min om det er ok, eller skal jeg ta det for god fisk at slik er det nå??? Og at det må han bare syns er ok.

USIKKER :sjenert:

Hva er div andre ting?

Ville spurt kjæresten,dere har jo vært sammen en stund så det vil i mine øyne være unaturlig å ikke inkludere ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er div andre ting?

Ville spurt kjæresten,dere har jo vært sammen en stund så det vil i mine øyne være unaturlig å ikke inkludere ham.

Det er at hans mor er ute på jobb, det samme er min far. Derfor er vi begge alene. Så skal jeg reise bort neste jul, og er ikke hjemme hele julen.

Ja hodt å høre, var usikker på om det ble litt teit å spørre han også.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i mange år feiret jul med min eks og våre felles barn. Nå har det ikke vært andre partnere inne i bilde da.

Snakk med kjæresten og ta det derfra.

Jeg kjenner noen som feirer med eks og ny samboere og barn. Noen får det til og det er bare dere som kan finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...