Gå til innhold

ååå.. frustrert

Sina

Anbefalte innlegg

Jeg og forloveden min har et avstandsforhold. men ikker mer enn at vi ser hverandre 3 helger pr mnd ca. Han har alltid hatt mer sexualdrift enn meg.. dette har vært et problem. Så da tenker jeg at greit, jeg kan prøve å gjøre noe med det. Så jeg prøver å pirre litt med søte meldinger og lignene, sette igang litt tanker over tlf o.s.v. Og han klarer å drepe det HVER gang.. med en eller annen idiotisk kommentar der det han sier ikke har noe med budskapet å gjøre men det jeg faktisk sa (og JA.. han vet godt hva jeg prøver å si han.....) Har et par eksempler.. Der den ene gangen sa han.. "Har du leket med deg selv du da" (ikke veldig opphissende når han sier det som om han snakker til et lite barn som nettopp har lekt med den nye bilen sin eller noe) Den andre gangen var nå nettopp da jeg sendte en meldig og sa at jeg hadde åpnet en pose med "Karamell snabler" fordi jeg måtte ha noe å suge på....... Han sendte en meldig der han sa "synd jeg ikek var der da" så jeg trodde.. wow.. funger det denen gangen? men nei da.. han måtte ringe å si"KJæresten min.. du skulle jo ikke åpne den før i morra jo" MEGAnedtur igjen (synd dere ikke kunne høre toneleie hans)

Også tar vi det opp.. at jeg blir litt frustrert når han gjør sånn.. og da reagerer han skikkelig!!!!! Blir ikke sint, men lei seg og skuffa over seg selv bla bla bla.. skikkelig sutring..

Er det noe rart jeg ikke har lyst til og ikke orker å ta iniativ da?? prøver jo så godt jeg kan, men haner HELT håpløs.. For det skjer ikke noe for hver gang han blir skuffa over seg selv heller da. Nå følte jeg at alt var greit når vi hadde "blit venner igjen" men kjenner at jeg er skikkelig irritert fortsatt.... orker jo ikke ta det opp med han flere ganger når han er så barnslig!!!!

Jeg prøver liksom å pirre litt steming jeg da.. sånn at vi skal glede oss ekstra mye til å se hverandre igjen.. gjøre det litt magisk...

Er jo fint hver gang.. men det lille ekstra liksom.. siden han sikkert føler at han ikek trenger det.. har han liksom rett til å drepe lysten for meg da???? :evil: :evil: :cry: :evil: :x

HJEEELP!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Si det du mener til HAN da vel, få klarhet i at når du skriver sånnt så vil du ha tilbake "med renter" Hvis han bare er en barnslig fjott som du ser så skjelden så ville ihvertfall jeg ha dumpa han hvis han ikke skjerpet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er dessverre ikke sånn at gutta klarer gi oss den romantikk vi ønsker og forventer, dermed blir vi skuffet når vi får fleipete kommentarer tilbake.

Gjør som meg. Si du ønsker deg en til til jul. Og det er en romantisk kjæreste.

Typisk. Jeg kjenner meg helt igjen. Når jeg prøver være sexy/romantisk for å prøve å gi noe i forholdet. Får jeg en flåsete kommentar tilbake som rett og slett kveler alt av lyst og romantikk jeg måtte ha i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sina (ikke innlogget)

Meeen.. det ordner seg for snille jenter da... hadde en laaaang prat og noe mer over tlf :oops: *s* Ser ut som det går bra dette her ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke sånn at gutta klarer gi oss den romantikk vi ønsker og forventer, dermed blir vi skuffet når vi får fleipete kommentarer tilbake.

Enig! Kjenner meg igjen. Kjærsten er super-uintelligent på alt som har med romantikk å gjøre. Men det er faktisk ikke alle gutter som er sånn, men en ganske stor andel er det nok. Og jeg tror at mange av de som opprinnelig er romantiske, blir sånn de også etter forholdet har vart en stund.

Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er ikke alltid like lett å være romantisk og erotisk over telefon. Jeg har selv et stooooort problem med det. Hvis du for eksempel får spørsmål om hva du tenker på, er det enkelte av oss som bare tenker "Jeg vil knulle deg sanseløs", men det er ganske lite turn-on å si HVER gang, selv om det faktsik er det som er tanken hver gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erfaren kvinne

dropp typen din! når det har gått så langt at dere må ha et avstandsforhold, og du i tillegg irriterer deg over at han er så barnslig, så bør du komme deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...