Tropic Skrevet 17. november 2011 #21 Skrevet 17. november 2011 Aboslutt ikke for meg. Hadde ikke likt å bli fridd til på den måten og iallefall ikke giftet meg på den måten.... Men så ut som hun var fornøyd og det er jo det som teller, men ikke noe jeg drømmer om! For meg er det der skrekken 1
LeaMichele Skrevet 17. november 2011 #22 Skrevet 17. november 2011 Såklart en fin historie å fortelle, men håper aldri aldri aldri kjæresten min gjør noe som i det hele tatt ligner når han frir. Intimt og romantisk, jatakk!
Sophie-Ann Skrevet 17. november 2011 #23 Skrevet 17. november 2011 Jeg syns det er too much, og kjolen er jo redselsfull! Dette må jo ha kostet ufattelig mye penger, så kunne de ikke gitt henne en skikkelig kjole? Jeg likte dansen hans, og tanken er jo ufattelig bra da 1
Britt Banditt Skrevet 17. november 2011 #25 Skrevet 17. november 2011 Jeg syns det er too much, og kjolen er jo redselsfull! Dette må jo ha kostet ufattelig mye penger, så kunne de ikke gitt henne en skikkelig kjole? Jeg likte dansen hans, og tanken er jo ufattelig bra da Helt enig. Kjolen utenpå klærne hennes? Så jo helt fryktelig ut. Kunne ihvertfall gitt henne to minutter til å skifte..
kaprifolen Skrevet 17. november 2011 #26 Skrevet 17. november 2011 Synes også kjolen var grusom, hadde egentlig vært bedre å droppe den, men digget resten av opplegget!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #27 Skrevet 19. november 2011 Klarte ikke helt å følge med på resten av videoen fordi jeg ble sittende å lure på hvordan i helvete det er mulig å bli så utrolig sippete over at noen kaster vann på kjæresten din? I alle dager...?
Anglofil Skrevet 20. november 2011 #28 Skrevet 20. november 2011 Frieriet var kreativt, for all del, men for meg ble det altfor mye. Glad det ikke var meg. Mvh Yvonne 1
yes2yes Skrevet 27. november 2011 #29 Skrevet 27. november 2011 Klarte ikke helt å følge med på resten av videoen fordi jeg ble sittende å lure på hvordan i helvete det er mulig å bli så utrolig sippete over at noen kaster vann på kjæresten din? I alle dager...? da kom vi like langt 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå