Wonders Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Må bare dele denne. Tror den er fra i sommer 2011... :herremann: :herremann: :herremann: :herremann: :herremann: http://www.youtube.com/watch?v=7F9WZgTgB9E&feature=related 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Sett den før og synes det ble alt for klisje/amerikansk... 1
Wonders Skrevet 16. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2011 jeg ble sittende å gaaaape i 15 minutter. Kommer aldri til å se noe lignende 1
Gjest Tekola Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Aww, helt herlig ^^, Ikke noe for meg, men wow!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Æsj, denne hater jeg!! Stakkars jente som blir fullstendig snytt for alt det vi jenter liker med bryllup og må gifte seg på direkten! Hva om hun egentlig ikke ville, men følte hun måtte? Blir ikke overrasket om de er skilt nå 2
Gjest Tekola Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Selvfølgelig setter folk seg som AB når de bare skal være ekle. De holder faktisk sammen fortsatt, tenk! Her er FB-siden deres!
Fantomina Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 2
Niennas Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Jeg er også til en viss grad enig med AB. Jeg storkoste meg med å planlegge bryllupet, og gå i flere måneder og glede meg. Jeg tror det gjorde bryllupsdagen min større for min del, enn hvis jeg måtte gifte meg ti minutter etter at mannen min hadde fridd til meg.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Herregud, only in America. Sikkert flott om man liker slikt, men heller blant de verste frieriene i min mening. 1
Ninnin86 Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 (endret) Kleint... Men, han har virkelig gjort en innsats for å få til alt det der, og det er jo imponerende! Endret 16. november 2011 av Ninnin86
sullå Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Frieriet er virkelig flott ja! Jeg må likevel si meg enig i de som ikke ville giftet seg på den måten. Planleggingen og alt som hører med vil jeg gjerne oppleve, selv om det koster både tid og penger. Men et frieri utenom det vanlige, der hadde da ikke vært feil
DysterPytten Skrevet 16. november 2011 #13 Skrevet 16. november 2011 Jeg kunne godt tenke meg biten, bli forlova og gifte meg samme dag, og bare bli ferdig med det, for jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å arrangere bryllup. Men, wow
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #14 Skrevet 16. november 2011 Når man ser på fb siden deres, ser det ut som hun har fått et bryllup til. Jeg hadde vært glad, om jeg ikek måtte planlegge for det må være ufattlig deilig å bare få alt servert fiks ferdig. Kjolen ville jeg valgt selv da, men alt det andre kunne andre fått lov til. Men det der ble for mye for meg, men det har helt sikkert vært vanvittig å oppleve noe slikt.
Cammomille Skrevet 16. november 2011 #16 Skrevet 16. november 2011 Jeg ble sittende måpende og tårene trillet i 15 min. For et utrolig opplegg!! Vet dog ikke om jeg hadde satt like stor pris på det selv, da jeg liker å planlegge litt. Men selve frieriet, WOW!! 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #17 Skrevet 16. november 2011 Æsj, denne hater jeg!! Stakkars jente som blir fullstendig snytt for alt det vi jenter liker med bryllup og må gifte seg på direkten! Hva om hun egentlig ikke ville, men følte hun måtte? Blir ikke overrasket om de er skilt nå Og det har ikke falgt deg inn at kjæresten hennes, som har valgt å fri på den måten, faktisk kjenner henne...? Er ikke alle jenter som er like, vettu. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #18 Skrevet 16. november 2011 Æsj, denne hater jeg!! Stakkars jente som blir fullstendig snytt for alt det vi jenter liker med bryllup og må gifte seg på direkten! Hva om hun egentlig ikke ville, men følte hun måtte? Blir ikke overrasket om de er skilt nå Håper virkelig ikke du snakker for alle, for alle jenter er ikke like. Jeg regner med at han kjenner henne bedre enn det du gjør, og visste at dette ville bli bra. Det så virkelig ikke ut som det var synd på henne, og det så virkelig ikke ut som hun ble irritert på han en eneste gang. Hadde hun ikke villet, ville hun noks vart litt annerledes og kanskje litt mer nølende. Jenten virket kjempe lykkelig, om du klarer å lese litt kroppspråk og ansiktsuttrykk ol ville du sett dette selv. Jeg regner også med at din utkårede ikke hadde gjort noe slikt, siden h*n kjenner deg best. Vi er forskjellige, noen liker det mens andre gjør det ikke, og partneren vil nok kjenne personen best og vite omd et blir satt pris på eller ikke. 2
Wonders Skrevet 17. november 2011 Forfatter #19 Skrevet 17. november 2011 man kan ha skikkelig opplegg seinere når man skal fornye løftene. Gjøre det etter noen år, privat. Man går sånn sett ikke glipp av noe da.... Forlovelsestiden var vel noe kort men 1
Samulita Skrevet 17. november 2011 #20 Skrevet 17. november 2011 Fint for dem, men hvis min forlovede hadde gjort noe tilsvarende hadde jeg sikkert fått angstanfall midt oppi det hele 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå