Myrthel Skrevet 16. november 2011 #21 Skrevet 16. november 2011 PÅ!! Jeg liker at han blir tent av å se på kroppen min. Har ingenting å skamme meg for, er stolt av kroppen min - og nyter synet av han også. En sjelden gang kan det jo være spennende å famle seg frem i mørket, men som oftest kommer lyset på etterhvert da også:-)
Djungelvrål Skrevet 16. november 2011 #22 Skrevet 16. november 2011 Synes det er mest sexy med levende lys.
AloeVera Skrevet 16. november 2011 #23 Skrevet 16. november 2011 Lyset på! Vil jo nyte synet Men har hendt seg at lyset har vært av også, straks synet er borte så blir jo de andre sansene sterkere og det er ikke så galt det heller Men foretrekker likvel helt klart lyset på
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 16. november 2011 #24 Skrevet 16. november 2011 På! Jeg kan se kjæresten inn i øynene, samtidig som vi kan se hva vi gjør, om du skjønner
Laurentius Skrevet 16. november 2011 #25 Skrevet 16. november 2011 Av selvfølgelig, vil ikke at hun skal se hvor liten jeg er
Niennas Skrevet 16. november 2011 #26 Skrevet 16. november 2011 PÅ!! Jeg liker at han blir tent av å se på kroppen min. Har ingenting å skamme meg for, er stolt av kroppen min - og nyter synet av han også. En sjelden gang kan det jo være spennende å famle seg frem i mørket, men som oftest kommer lyset på etterhvert da også:-) Flott at du har en slik innstilling, spesielt når du er trebarnsmor ! __ Her er lyset av. Litt fordi jeg føler meg mer komfortabel på den måten, men mest fordi jeg føler at synet mitt "forstyrrer" sexen. Jeg kan fort bli distrahert, og jeg føler berøring og sånt mye bedre hvis fokuset er i huden, og ikke i øynene. Men sånn er jeg..
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. november 2011 #27 Skrevet 16. november 2011 Det kan være på, men da må det være litt dempet. Nekter å ha sex i full spotlight for å si det sånn. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min så foretrekker å ha lyset dempet hvis det skal være på.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #28 Skrevet 16. november 2011 Kan like gjerne være av. Han lukker øynene uansett. Dårlig tegn? ...selvtillitt-knus, ihvertfall
Cammomille Skrevet 16. november 2011 #29 Skrevet 16. november 2011 Somregel på, men jeg er glad i av også. Er helt komfortabel med min egen kropp, men i mørket blir alle andre sanseopplevelsene mye sterkere. Uansett, så koser vi oss, og det er det vikigste
micromaya Skrevet 17. november 2011 #31 Skrevet 17. november 2011 Som regel har vi levende lys på nattbordene, og det synes jeg er deilig. Liker å kunne se uten å ha full spotbelysning. Men; alle varianter duger: lyset på, fullt dagslys, lyset av, bekmørke osv osv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå