Gå til innhold

Lyset av eller på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

PÅ!!

Jeg liker at han blir tent av å se på kroppen min. Har ingenting å skamme meg for, er stolt av kroppen min - og nyter synet av han også.

En sjelden gang kan det jo være spennende å famle seg frem i mørket, men som oftest kommer lyset på etterhvert da også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er mest sexy med levende lys.

Skrevet

Lyset på! Vil jo nyte synet :)

Men har hendt seg at lyset har vært av også, straks synet er borte så blir jo de andre sansene sterkere og det er ikke så galt det heller :)

Men foretrekker likvel helt klart lyset på

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

På! :) Jeg kan se kjæresten inn i øynene, samtidig som vi kan se hva vi gjør, om du skjønner :lur:

Skrevet

Av selvfølgelig, vil ikke at hun skal se hvor liten jeg er :(

Skrevet

PÅ!!

Jeg liker at han blir tent av å se på kroppen min. Har ingenting å skamme meg for, er stolt av kroppen min - og nyter synet av han også.

En sjelden gang kan det jo være spennende å famle seg frem i mørket, men som oftest kommer lyset på etterhvert da også:-)

Flott at du har en slik innstilling, spesielt når du er trebarnsmor ! :jepp:

__

Her er lyset av. Litt fordi jeg føler meg mer komfortabel på den måten, men mest fordi jeg føler at synet mitt "forstyrrer" sexen. Jeg kan fort bli distrahert, og jeg føler berøring og sånt mye bedre hvis fokuset er i huden, og ikke i øynene. Men sånn er jeg.. :)

Gjest Sunshine23
Skrevet

Det kan være på, men da må det være litt dempet. Nekter å ha sex i full spotlight for å si det sånn. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min så foretrekker å ha lyset dempet hvis det skal være på.

Skrevet

Kan like gjerne være av. Han lukker øynene uansett. Dårlig tegn? ...selvtillitt-knus, ihvertfall :sjenert:

Skrevet

Somregel på, men jeg er glad i av også. Er helt komfortabel med min egen kropp, men i mørket blir alle andre sanseopplevelsene mye sterkere.

Uansett, så koser vi oss, og det er det vikigste :sjenert:

Skrevet

Som regel har vi levende lys på nattbordene, og det synes jeg er deilig. Liker å kunne se uten å ha full spotbelysning.

Men; alle varianter duger: lyset på, fullt dagslys, lyset av, bekmørke osv osv..

Skrevet

Dempet belysning er best :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...