Gjest Adriane Skrevet 16. november 2011 #1 Del Skrevet 16. november 2011 Hei, jeg har sett noen fine smykker på Chanti som jeg vurderer å kjøpe i julegave. Men jeg har forstått det som at de sender fra Danmark. Er det noen her som har handlet der, og for over kr 200,-? Måtte dere betale toll og moms da dere fikk pakken? Noen påsto at toll og moms er iberegnet prisen, men det tør jeg ikke stole helt på, før jeg hører eventuelle erfaringer med det... Hvor lang lev.tid har dere opplevd at de har, på lagervarer? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 Vi kjøpte gifteringene våres derfra, en i rent gull til ham og en i hvitt gull med diamanter og safirer til meg. Den prisen som var oppgitt, var den som ble trukket fra kortet mitt.Ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 17. november 2011 #3 Del Skrevet 17. november 2011 Hei Har også handlet derfra, og har de samme erfaringene som personen over meg. Bestilte fra nettbutikken, og den prisen som ble oppgitt var den vi betalte. Slik jeg har skjønt det, så blir varen først sendt til en formidler i Oslo, og derifra sendt videre, så det med toll og moms er ikke relevant. Når vi mottok, kom det iallefall fra Norge Kjøpte en alliansering med 3 store diamanter, og fikk den taksert her i Norge. Fikk en ganske mye høyere takst enn det som var betalt for ringen, så det var uten tvil et godt kjøp Ut fra min erfaring, kan jeg trygt anbefale kjøp derfra, og synes også at de har et godt utvalg av spesielt ringen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #4 Del Skrevet 17. november 2011 Vi kjøpte også gifteringene våre derfra, og er kjempe fornøyde:) Som sagt over her blir det "pakket om" i Norge før de sendes ut, så du betaler ikke noe mer det står på varen:= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 18. november 2011 #5 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Tusen takk for gode svar til dere tre! Da er det ikke mye å lure på, men skynde seg å bestille så man får før jul Endret 18. november 2011 av Adriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå