Gjest Seleena Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Hva betyr det når kjæresten sier: "Ahhh, etter skolen skal jeg bare leve livet!! " Har dere hørt kjæresten deres si det? Min sier det titt og ofte, det er snart før jeg spør om jeg er innblandet i "det livet"......
Gjest Lea Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 Det er nok bare EN person som kan svare på dette. For noen er dette en talemåte, for andre kan det bety mer.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #3 Skrevet 12. desember 2003 Jeg vil tro han ser frem til tiden hvor skolekravet ikke lenger henger over han. Han kan sløse bort all tid i verden fordi der ikke er noe han MÅ lese, der er ikke oppgaver han vet han MÅ få gjort. Han kan rett og slett leve livet
lenny Skrevet 12. desember 2003 #4 Skrevet 12. desember 2003 han mener nok bare at da er han ferdig med skolen og gleder seg til det. tror det bare er en talemåte,har hørt flere som sier det og jeg sa det selv når jeg gikk vgs. det betyr ikke at du er ekskludert i livet hans,så slapp av og nyt hverandre. man kan tolke betydninger inn og ut,uten å bli klokere,det eneste man oppnår er å tappe seg selv for energi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå