Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker mer og mer lesebriller/pc-briller og opplever at mascaraen smitter av. Den gjør ikke det når jeg går uten briller....

Har dere noen anbefalinger for mascara for brillebrukere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kanebo og maxfaktor master piece volume, opplever ikke at maskaraen smitter av på verken briller, eller rundt øyner.

Gjest Daenerys
Skrevet

Har brukt briller i maaange år og aldri opplevd at noe har smittet av. Stort sett brukt Diorshow, men også prøvd Maxfactor (blæ) og et par andre. Går vippene dine inn i brilleglasset? Det skal de jo ikke gjøre..

Skrevet

Kanebo har en mascara som heter noe med 38 eller noe. Den er vannfast fram til 38 grader, deretter kan du vaske av med vanlig vann. Genialt :) Og god mascara :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg kan oppleve dette hvis jeg har på briller rett etter å ha tatt på mascara, men ikke ellers. Og jeg bruker helt vanlige billige mascaraer!

Skrevet

Mener du at mascaraen smitter over på brilleglassene eller smitter av på huden?

Hvis det går på glassene har du brillene for langt inn mot øynene tipper jeg.

Skrevet

Takk alle sammen

Vippene mine er langt unna brilleglasset, så mascaraen smitter kun av på mitt eget øyelokk.

Jeg bruker heller ikke briller umiddelbart etter at jeg har tatt på mascara. Det går ihvertfall en time....

Jeg har brukt Diorshow og den kan jeg bare gi opp... Da legger det seg bare svarte flekker langs globallinjen etter en kort tid.

Skrevet

Jeg merker ikke dette med Diorshow iconic i vannfast, maxfactor sine, canebo sensai og clinique high impact curling mascara :) Merker det derimot godt med maybelline og clinique sine ikke-vannfaste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...