AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg har en ganske gammel mobil, som i grunnen bare er god for å sende meldinger og ringe. Altså har jeg aldri vært på internett, facebook eller eller noe sånt med den. Jeg er veldig fornøyd med abonnementet mitt, så jeg har ikke lyst til å bytte det. Hvis jeg nå kjøper meg en iphone eller HTC eller noe sånt uten abonnement, altså jeg bare kjøper telefonen og setter inn mitt simkort, vil dette med internett og apps og sånn fremdeles fungere? Eller må jeg skaffe meg nytt abonnement for dette? Vil gjerne kunne bruke trådløst nett uten at det koster noe, sånn at jeg kan sjekke facebook og sånn på mobilen..
*melis* Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Du kan fortsatt bruke ditt gamle abbonement (internett gjennom wifi krever ikke noe abbonnement i det hele tatt så lenge du har tilgang til trådløst internett), men dersom du kommer til å bruke mye 3g (mobilnettet), er det kanskje en fordel å skaffe seg et abbonnement som gir fri bruk av internett. Det finnes mange billige og bra abbonnement for iphone/android-brukere for tiden. Har selv chess sjakk matt og er veldig fornøyd med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå