Gå til innhold

Jeg vil også gifte meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært sammen med min kjære i snart 6 år, forlova og samboere i cirka to av dem, foreldre i ni måneder. Nå syns jeg det er på tide å gifte seg. Vi vet jo begge at det er hverandre vi vil tilbringe livet med.

Men da vi forlova oss var det litt for tidlig å gifte seg, vi var jo så unge - så det var ikke noe frieri den gang, bare kjøping av ringer og middag hos svigermor etterpå.

Saken er altså den; at jeg har lyst til å fri, men aaaaaner ikke hvordan. Det må jo være kreativt og fremfor alt romantisk...

Kan dere hjelpe meg med forslag ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg kjenner meg så godt igjen. Vi har vært sammen i over 7 år, og forlovet i snart 4 av de.

Men, han føler seg enda ikke klar for å gifte seg??

Begge vet at vi er de rette for hverandre, men han synes steget er for stort å gifte seg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Samboer'n min er nok klar for bryllup og styr, men jeg har en mistanke om at han venter på et frieri fra min side...

Skrevet

mente ikke å være anonym;det var Lotte20

Skrevet

Det blir ihvertfall lenge til noe frieri fra hans side, men jeg vet faktisk ikke hva som hadde skjedd hvis jeg hadde fridd selv

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og samboeren min satte på oss ringer for 2 år siden. Nyttårsaften gikk han ned på kne og fridde til meg, men vi har enda ikke satt noen dato, og nå er jeg lei av å mase. Gleda meg til å planlegge bryllup, men har avfunnet meg med at d kommer ikke til å skje med d første. Men hvis dere frir til forlovedene deres, så bestem en dato samme dagen, ikke utsett det. Da koker det bort i kålen er inntrykket mitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Da jeg og min forlovede forlovet oss så fikk jeg beskjed om å vente med å sette dato for bryllupet fra han. Noe som jeg ikke var så enig i. Da jeg var redd for at det skulle koke bort i kålen som det ble sagt. Så jeg satte en dato og sa ifra at det blir den datoen. Og fikk ikke noe negativt tilbake fra min kjære. Sannheten var at han ville ikke sette dato... Han håpet at jeg tok det initiativet. Så stå på jenter... Kan hende at det er det deres kjære også ønsker. icon_smile.gif LYKKE TIL icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...