Gå til innhold

Tilbud på Kenwood

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bare lurer på om den kjøkkenmaskinen Coop Obs kjører tilbud på nå, er verdt prisen? Er den bra? Det er Kenwood KM630.

Den er på side 30-31 i kundeavisen .

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Tilbudet er ikke bra. Jeg har også denne maskinen, og kjøpte den til samme pris. Fikk da med stålbolle, plastbolle, blender, kjøttkvern, og alle krokene. Eneste du får med ekstra her er jo en vekt.Når du ikke engang får med blenderen er det dårlig.

Skrevet

Huffda :/ Men takk for svar!

Skrevet

Jeg så den også i kundeavisen, og synes den var dyr mtp. at det var med så lite utstyr.

Da synes jeg DENNE er mer verdt penga!

Men nå spørs det jo hva du skal bruke maskina til også. Dersom du kun skal bake, så greier du deg med den fra Coop :)

Gjest Cupcakes
Skrevet

Elkjøp har også tilbud på kenwood maskin nå, mener det er meddiverse utstyr også.

Kenwood

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne maskinen? Vurderer den nemlig som julegave.

Har Kenwood selv, og er kjempefornøyd, men min er på 1200w. Blir 900w for svakt?

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for svar :) Får se hva det blir til jul da, kanskje det ikke blir en maskin i det hele tatt!

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne maskinen? Vurderer den nemlig som julegave.

Har Kenwood selv, og er kjempefornøyd, men min er på 1200w. Blir 900w for svakt?

Vi har det samme og nei, det er ikke svakt. :) Her mener jeg Elkjøp sitt som Cupcakes ga lenke til.

• 2 uker senere...
Skrevet

Syns også det var et dårlig tilbud, den enkleste maskinen Kenwood har av den typen. Jeg kjøpte akkurat Kenwood major titanium, med alt ekstra utstyr for 5000 - Min nye venn :rodmer::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...