Gå til innhold

Stroppeløs kjole - hvordan skal den sitte på kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kjøpe jeg meg en stroppeløs (stropper var også med) kjole hos vera moda.Spørsmålet mitt er: For slik den er nå så ser en ikke at jeg har for noen kg for mye, men jeg går jeg ned en str. ser en fort at det er litt for mye fett. Over puppene sitter den passe. Spørsmålet mitt da er: Hva skal jeg velge av alternetivene.

1. Slik den sitter nå. Dvs passe over puppene og magen ser ut som den ikke er for stor.

2. Stramt over puppene, men at en ser at det er noen kg for mye.

Som du sikkert forstår så jeg litt tvil om hva jeg skal velge..

Det skal se pent ut også...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du burde ha den første. Altså den der man ikke ser at du har noen kilo for mye...

Skrevet

Dette er jeg også usikker på, mest fordi jeg er så redd for at puppene skal sprette ut hvis kjolen ikke sitter stramt nok. Eller at noen skal kunne se ned i utringningen fordi kjolen står litt ut fra brystet (spesielt på kjoler med litt stivt stoff eller korsett). Og til sist synes jeg det ser så utrolig ustilig ut med jenter som til stadighet må trekke opp kjolen fordi den er i fred med å sige ned...

Skrevet

Kjøp kjoleteip! Kan kjøpes på coast, og holder kjempebra. Da trenger man aldri å dra opp kjolen igjen :)

Skrevet

Det høres egentlig ikke ut som om det er helt riktig kjole for deg.

Er kjolen litt for vid slik at den siger, bør du i alle fall bruke stroppene som følger med. Er helt enig med deg i at det er skikkelig ustilig å gå å trekke opp kjolen hele tiden.

Er den for stram slik at det tyter både her og der, er det også ustilig. Eventuelt er du nødt til å skaffe deg skikkelig undertøy, som et snørekorsett e.l.

Det enkleste er sikkert å bruke den største kjolen med de medsendte stroppene.

Skrevet

Alternativ 1: den som er litt mer romslig. Bruk stroppene eller test ut tape.

Skrevet

Jeg mener at du først og fremst kanskje heller skulle sett etter en helt annen kjole..

Men siden du nå har kjøpt den, vil jeg også anbefale deg nr 1. Kjøp kjoletape og fyll opp bhn med "kyllingfileter" ;)

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg ville brukt den med stropper tror jeg og da også gått for nr en. Synes egentlig ikke at stroppeløse kjoler er så fint.

Skrevet

Sy BHen fast i bhen om du ikke har teip, gjort det MANGE ganger. Funker finfint! Sklir i hvertfall ikke ned om du har en skikkelig BH ;) jeg ville gått for den største :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...