Gå til innhold

Hvor mange sprayer parfyme bruker du?

88 stemmer

1. 1. Hvor mange spray?

• Bruker ikke parfyme
      4
    • 1 spray
      29
    • 2 spray
      27
    • 3 spray
      19
    • 4 eller mer
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rart spørsmål kanskje, men er veldig nyskjerrig på hvor mange spray det er vanlig å bruke :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En til hverdags, to til fest!

• Liker 1
Skrevet

Ingen, tåler ikke parfyme så godt, så har mere enn nok med alle sprayene andre har på seg.

Skrevet

Jeg bruker kun edp, så en spray holder i lange baner.

Skrevet

Bruker som regel 3 sprayer tror jeg. Jeg sprayer i klærne da, om det har noe å si :)

Skrevet

En holder.

Av egen erfaring vet jeg at man blir immun mot sin egen parfymelukt, så jeg vil heller være litt forsiktig enn å ta for mye.

• Liker 2
Skrevet

Venninnen min bruker 3-4 sprayer av britney parfymen, hun er klart blitt immun for hun skjønner ikke hva jeg snakker om når jeg holder meg metervis unna.

• Liker 1
Skrevet (endret)

2 sprut på halsen, og en på håndleddet som jeg gnir mot det andre. Hvis jeg er hjemmom i mellomtiden og skal bort senere så fyller jeg på med et par sprut:)

*skrivefeil

Endret av challenger
  • Liker 1
Skrevet

Ett sprut - på det ene håndleddet - så dytter jeg håndleddene mothverandre, og håndledd på albueledd og tilsist mot punktet under øret - da blir det sånn passe lukt.

Er livredd for å ha på for mye og plage livet av folk rundt meg... :sjenert:

Gjest shirelle
Skrevet

Ingen, tåler ikke parfyme så godt, så har mere enn nok med alle sprayene andre har på seg.

Jeg og...

Skrevet

Jobber innen helse så 1 sprut. Bruker en veldig lett og frisk eau de toilette. Til fest eller fritid blir det fort 5-6 sprut.

Skrevet

En sprut i halsen og jeg gnir begge håndleddene inntil. Trykker vel egentlig alltid sakte ned, slik at jeg ikke får en hel sprut en gang.

Har merket at størrelsen på flaska kan ha noe å si. Den ene parfymen min har jeg stor utgave av (100 ml), og en sprut derifra er mye mer parfyme enn 50 ml-utgaven.

Skrevet

Stort sett en sprut i håret, og kanskje en liten sprut på håndleddet.

Skrevet

Aldri mer enn to sprayer. Trodde det var en uskrevet regel/normen? :)

Om man ikke lukter parfymen selv lengre med to sprayer, skal man likevel ikke pøse på med mer!

Det er så utrolig dust med kvinner og menn som går forbi deg på gata, men som fortsatt 'henger igjen' 15 sekunder etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Aldri mer enn to sprayer. Trodde det var en uskrevet regel/normen? :)

Om man ikke lukter parfymen selv lengre med to sprayer, skal man likevel ikke pøse på med mer!

Det er så utrolig dust med kvinner og menn som går forbi deg på gata, men som fortsatt 'henger igjen' 15 sekunder etterpå.

Nei, ikke hvis de har en veldig god parfyme! Da er det bare godt. Men det er verre med de som har dynka seg i sånn skikkelig "bestemorparfyme" eller "old spice", da er det ikke så godt..

• Liker 3
Skrevet

Nei, ikke hvis de har en veldig god parfyme! Da er det bare godt. Men det er verre med de som har dynka seg i sånn skikkelig "bestemorparfyme" eller "old spice", da er det ikke så godt..

Det er aldri godt å sitte ved siden av noen som har dusjet i parfyme, uansett hvor godt parfymen lukter i utgangspunktet. Det er ikke meningen at folk skal lukte parfymen din på flere meters avstand.

• Liker 8
Skrevet

Nja.. Ikke helt enig med deg der, da.

Hva jeg synes er godt, trenger ikke du synes er godt. Du og jeg kan godt ha samme yndlingsparfyme, men om du tar 4-5 sprayer av den, vil du faktisk lukte ganske ille for meg også. Dessverre.

Men altså - mest av alt skriver jeg jo dette for å hjelpe.. Minne alle dere som har mye parfyme på, og meg selv, om at det er for mye. Man dufter ikke lenger - man lukter.

Skrevet (endret)

Det er aldri godt å sitte ved siden av noen som har dusjet i parfyme, uansett hvor godt parfymen lukter i utgangspunktet. Det er ikke meningen at folk skal lukte parfymen din på flere meters avstand.

Exactly.

Endret av ElaineBenes
Skrevet

3 spray på brystet/klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...