Gå til innhold

Mulig å få strammere armer på 2,5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er slank fra før, bare litt slapp ;)

Har en spesiell dato jeg gjerne skulle sett litt strammere ut, er det mulig?

I såfall hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye kan gjøres på to og en halv måned. Stikkord: Utholdenhetstrening og styrketrening, særlig armhevninger og bicepsøvelser. Men hvorfor ikke la det bli en permanent del av livet? Hvis du begynner med det nå er det ingen grunn til å slutte etter den spesielle dagen. Det er jo bare sunt å trene, så lenge du får nok hvile.

Jeg leste et eller annet sted at kvinner i gjennomsnitt legger på seg ca. 7 kg det første året etter bryllupet. Det er nok en del som piner seg ned i vekt til bryllupet, men det er nok også en del som legger til seg uvaner som mye god mat og lite mosjon etter bryllupet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste et eller annet sted at kvinner i gjennomsnitt legger på seg ca. 7 kg det første året etter bryllupet. Det er nok en del som piner seg ned i vekt til bryllupet, men det er nok også en del som legger til seg uvaner som mye god mat og lite mosjon etter bryllupet.

Og sannsynlivis fordi ikke så rent få blir gravide ila. det første året etter at de har giftet seg. :nigo:

Skrevet

Jeg fikk synlige resultater etter to måneder. Faktisk i den grad at andre kommenterte det. Trener styrke 3-4 ganger i uken og presser meg selv hardt, så det skal nok være mulig ja :)

Skrevet

hell yeah! goood tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...