Gå til innhold

Xperia Mini Pro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å skaffe meg denne da jeg er møkka lei touchscreen og savner keyboard/taster. Jeg ønsker ikke en helt standard gammeldags tastetelefon, for jeg trenger noen flere funksjoner.

Noen med erfaringer?

Jeg har SGS2 nå og er fornøyd, men touchscreen er helt håpløst. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xperia Mini Pro hadde jeg før, og jeg var kjempe fornøyd med den, tåler ihvertfall litt knall og fall. Tastene er ganske små, men for meg passet den perfekt (en annen jeg kjenner hatet de små tastene og byttet den ut med en gang), men de aller fleste har vært meget fornøyde. Den tar ikke så stor plass i lommen heller, noe som er en fordel. Den er lett å bruke, etter noen dager, skriver man utrolig fort. Deilig å kjenner at man trykker, det likte jeg veldig godt med den.

Om du vurderer å kjøpe en telefon med tastatur, så vil jeg stort anbefale den! Jeg hadde først den gamle i 1 år, og jeg var så fornøyd at jeg kjøpte den nyere utgaven! Hehe!!

Skrevet (endret)

Ok, takk for svar :)

Jeg har ganske små hender og fingre så SGS2 er litt stor :sjenert: Glipper den hele tiden og når jo ikke over skjermen... :sukk:

Jeg vurderer dette sterkt nå altså. Hvor lenge har du hatt mini pro?

Endret av Heloise
Skrevet

den gamle utgaven(x10 mini pro) kunne jeg klart meg uten. Var så sinna på den hele tia. Men xperia mini pro er jeg veldig fornøyd med, ikke hatt noe tull med den som jeg hadde med den gamle og er strålende fornøyd.

Gjest Consensio
Skrevet

Har hatt den, og ble bare forbanna over hele telefonen.

Skikkelig tungvind, hver gang man skulle legge på etter en telefonsamtale så måtte jeg trykke masse før jeg endelig fikk lagt på, noen ganger reagerte ikke touchen i det hele tatt.

Nei, jeg ville nok anbefalt den i det hele tatt.

Skrevet

Jeg hadde den i 1 år og noen måneder, var aldri noe galt med den, men ville ha en litt nyere mobil. Så jeg kjøpte den nyere utgaven! Utrolig bra. Men klarte å knuse den i fylla.. Så nå har jeg endt opp med Samsung galaxy s2. Men merker jo jeg savner den lille saken :)

Skrevet

Å legge på var litt vanskelig ja.. men den tålte utrolig mye, den gamle versjonen. mista den mange ganger i bakken (fliser, asfalt, sand, steiner) Levde lenge den altså.

- Har vært min ynglingstelefon :P

Skrevet

Har hatt den, og ble bare forbanna over hele telefonen.

Skikkelig tungvind, hver gang man skulle legge på etter en telefonsamtale så måtte jeg trykke masse før jeg endelig fikk lagt på, noen ganger reagerte ikke touchen i det hele tatt.

Nei, jeg ville nok anbefalt den i det hele tatt.

sånn var min x10 mini pro også. forbanna dritt. hang seg opp hele tia gjorde den også, og gikk bare tregere og tregere.

Men den nye som kom ut nå i sensommer er MYE bedre.

Den som faktisk heter xperia mini pro :P

Så TS om du velger Xperia mini pro, kjøp den nye, ikke den gamle versjonen. Den nye er både bedre (MYE bedre) og penere i utseende.

Skrevet

Jaja, må ikke kjøpe den gamle, kjøpt den nye. Syntes den i hvit er knallfin :) og bedre!!

Skrevet (endret)

Det er helt klart Mini Pro (hvit! :) ) jeg har sett meg ut, sett på spesifikasjonene også. Jeg er litt pirkete på mobiltelefoner så derfor er jeg her for å få erfaringer. Jeg vil ikke kaste 2000,- ut av vinduet :sjenert:

Håper på flere svar også! Eneste jeg misliker med den er at det er touch for å svare tlf. Kan man ikke slide keyboardet ut og svare med en tast?

Endret av Heloise
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har endelig fått klørne i denne hvite lille herligheten. SGS2 er veldig bra altså, men ingen ting slår taster, og en LITEN søt dings! Jeg er kjempefornøyd! :)

• Liker 1
Skrevet

Har endelig fått klørne i denne hvite lille herligheten. SGS2 er veldig bra altså, men ingen ting slår taster, og en LITEN søt dings! Jeg er kjempefornøyd! :)

Skjønner godt du er fornøyd, jeg har "storebroren" Xperia Pro og har jo blitt helt hekta på å sitte og tukle med tlf. :fnise: De to er vel ganske like, men jeg valgte Pro fordi den har litt større skjerm og større tastatur. Men tastatur er kjempepraktisk! :Nikke:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg er superfornøyd med min lille telefon med skikkelige taster. Selv om eplefolka kniser litt av min søte lille telefon, så bryr jeg meg ikke. Jeg liker min telefon.

Eneste problemet jeg har, er at skjermen er litt liten men så lenge jeg husker briller, så går det bra :gjeiper:

Skrevet

Har den. Tastene er skikkelig deilige, skjermen er grei og fin, kameraet er jeg veldig fornøyd med, batterilevetiden er så som så (Wordfeud sluker visst batteri). Men den har hengt seg opp et par ganger. Det er litt plagsomt.

Skrevet

Har den gamle utgaven, som er bra, men har blitt litt treig over tid.. men tror prosessoren ellernoe er oppgradert på den nye utgaven, så bare go for it. Den har vært i bakken mange ganger og det har ikke vært noe stress, og det er superchill at den har tastatur og samtidig får plass i lommen :)

Skrevet

Jeg elsker at den er liten! Jo mindre jo bedre! Savnet en liten telefon. Beste telefonen jeg har hatt gjennom tidene var Sony Ericsson, så jeg har god tro på denne. Godt å se at flere er fornøyde :jepp:

Skrevet

Et spørsmål!

Noen her som har hatt videosamtaler med denne telefonen? Da mener jeg ikke via. skype eller andre online servicer - Men rett og slett en vanlig telefonsamtale med video? Jeg finner ikke noe valg for dette. Lurer på om det i det hele tatt er mulig.

Skrevet

Har ikke hatt det, men telefonen har sekundærkamera, så ingenting teknisk skal forhindre det, i allefall.

Skrevet

Jeg har hatt denne i et og et halvt år, og anbefaler den ikke.

Skjermen er liten, utskyvstastaturet lite og knotete, og trenger en del trykking før en blir vant til det.

Siden skjermen er så liten, så hender det seg at jeg legger på midt i en samtale med kinnet..

Min har hatt perioder hvor den fryser helt, og slår seg av uten grunn.

Det verste er egentlig er at det er pokkers umulig å se skjermen ute i dagslys! Så lenge du holder deg inne eller ute i mørket går det altså greit..

Det ligger også en del applikasjoner på telefonen som ikke går an å slette. Vet ikke om det er det samme med andre typer telefoner, men jeg vil ha muligheten til å slette disse.

Men den er helt grei til at jeg skal fortsette å ha den til jeg tar meg råd til å kjøpe en ny, eller til den kollapser.

Skrevet

Jeg hadde mye tull med min, og var så absolutt ikke fornøyd... Men kanskje jeg bare hadde uflaks...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...