AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Se dette klippet: http://www.thedailyshow.com/watch/mon-november-14-2011/ugly-people?xrs=share_copy Dette her er noe av det rareste jeg noengang har hørt. Ja, vi snakker om Amerika her, men virkelig, dette er trodde jeg ikke det var noen som sto for. Noe av det morsomste er vel skalaen han bruker, hvem skulle liksom bestemt hvem som var stygge og ikke? Hva synes folk her inne om dette? (Vet det er absurd, men allikevel vil høre deres meninger)
Steinar40 Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Ikke tro på alt du ser og hører er vel moralen her hehe
hulaboer Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Det er jo et poeng her. Stygge mennesker har mange ulemper. Det samme gjelder f.eks. rødhårede. Og blonde bør kvoteres inn i "intellektuelle" stillinger. Og så videre.
Lutetium 71 Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 The Daily Show er satire. Ikke ett typisk norsk aktualitetsprogram. Dog, de klarer å få frem alvorlige og viktige ting på den måten. Denne her likte jeg godt, selv om det egentlig er til å grine av.
Pialill Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Haha! lo høyt og vekket romvenninnen min her
hulaboer Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 The Daily Show er satire. Ikke ett typisk norsk aktualitetsprogram. Gjestene som blir intervjuet er da ekte, tror jeg.
Gjest Setareh Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Gjestene som blir intervjuet er da ekte, tror jeg. jeg tviler på at de er ekte.
Lutetium 71 Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Gjestene som blir intervjuet er da ekte, tror jeg. De kan godt være ekte, om det er satire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå