ohlala Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg har en kompis som jeg har kjent i tre år. Vi er ganske gode venner og er mye sammen. Har en del felles venner, men er også mye alene sammen. I begynnelsen virket det som han var veldig interessert i meg, men jeg likte ikke han da og avviste alle hintene hans. Nå virker det som han har innsett at vi bare er venner, MEN nå er jeg forelsket i ham Prøver å hinte litt, men er litt sjenert. Av og til flørter han også, mens andre ganger er han bare vanlig. Jeg har nok også sendt ut blandete signaler selv. Vi har flørtet en del det siste året, men jeg vet ikke om han liker meg lenger. Kanskje han er sånn med alle? Men jeg vet at han ikke er noe særlig sammen med andre jenter. Faktisk virker det ikke som han er veldig interessert i å få kjæreste heller... (han er ikke homo). Blir gal av å gruble på dette Det jeg lurer på er: 1. Hvordan vet jeg om han liker meg? 2. Hvordan kan jeg vise at jeg liker han. Har hintet litt med øyekontakt og vi har funnet på ting sammen (kino, kafe), men det virker som han må ha det inn med teskje. Ta med i betraktningen at vi er ganske sjenerte begge to...
MalinSofie Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Hvis dere begge er sjenerte, så vil jeg foreslå at du begynner litt smått. Som å fortelle han hva du føler kan være et stort steg for dere som er sjenerte, men jeg vil anbefale deg å ta han med deg ut, å få pratet ut med han. Hvis han ikke tar hint, så si det til ham sånn det er... Dere er jo gode venner, så han vil forstå! Du kan vite om han liker deg på måten han ser på deg, eller oppfører seg mot deg. Om han ser på deg, som om du var den eneste jenta som finnes, eller at han ser mere på deg enn på andre jenter, er det er tydelig tegn på at han liker deg. Hvis han har fortalt deg at du en spesiell eller er viktig for ham kan dette også bety noe Han er sikkert litt sjenert også for å vise de til deg... -MalinSofie
Gjest made4u Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Jeg synes du skal hoppe i det, ta et stort steg og virkelig fjerne enhver tvil om hva du vil... Kanskje du skulle fortelle han om dine følelser for han. Om han var interessert i starten, men ble avvist, så kanskje han har gitt opp deg som potensiell kjæreste - i så fall er det du som må åpne opp igjen for det (og kanskje må du da gjøre det veldig tydelig for å fjerne hans frykt). Ta mot til deg, snakk åpent med han om dine følelser, jeg tror det vil åpne opp for en enda mer spennende og fantastisk tid mellom dere to - du har altså alt å vinne. I verste fall så forblir dere gode venner som før, så du taper intet noe på å være åpen om følelsene. Men være det på en tydelig måte.
Gjest hmrk Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg har en kompis som jeg har kjent i tre år. Vi er ganske gode venner og er mye sammen. Har en del felles venner, men er også mye alene sammen. I begynnelsen virket det som han var veldig interessert i meg, men jeg likte ikke han da og avviste alle hintene hans. Nå virker det som han har innsett at vi bare er venner, MEN nå er jeg forelsket i ham Prøver å hinte litt, men er litt sjenert. Av og til flørter han også, mens andre ganger er han bare vanlig. Jeg har nok også sendt ut blandete signaler selv. Vi har flørtet en del det siste året, men jeg vet ikke om han liker meg lenger. Kanskje han er sånn med alle? Men jeg vet at han ikke er noe særlig sammen med andre jenter. Faktisk virker det ikke som han er veldig interessert i å få kjæreste heller... (han er ikke homo). Blir gal av å gruble på dette Det jeg lurer på er: 1. Hvordan vet jeg om han liker meg? 2. Hvordan kan jeg vise at jeg liker han. Har hintet litt med øyekontakt og vi har funnet på ting sammen (kino, kafe), men det virker som han må ha det inn med teskje. Ta med i betraktningen at vi er ganske sjenerte begge to... 1, spør ham direkte og fortell om hvordan du ser historien deres og 2, igjen fortell det. hvorfor skal kvinner gjøre alt så vanskelig og omstendig?
Gjest hmrk Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Jeg har en kompis som jeg har kjent i tre år. Vi er ganske gode venner og er mye sammen. Har en del felles venner, men er også mye alene sammen. I begynnelsen virket det som han var veldig interessert i meg, men jeg likte ikke han da og avviste alle hintene hans. Nå virker det som han har innsett at vi bare er venner, MEN nå er jeg forelsket i ham Prøver å hinte litt, men er litt sjenert. Av og til flørter han også, mens andre ganger er han bare vanlig. Jeg har nok også sendt ut blandete signaler selv. Vi har flørtet en del det siste året, men jeg vet ikke om han liker meg lenger. Kanskje han er sånn med alle? Men jeg vet at han ikke er noe særlig sammen med andre jenter. Faktisk virker det ikke som han er veldig interessert i å få kjæreste heller... (han er ikke homo). Blir gal av å gruble på dette Det jeg lurer på er: 1. Hvordan vet jeg om han liker meg? 2. Hvordan kan jeg vise at jeg liker han. Har hintet litt med øyekontakt og vi har funnet på ting sammen (kino, kafe), men det virker som han må ha det inn med teskje. Ta med i betraktningen at vi er ganske sjenerte begge to... 1, spør ham direkte og fortell om hvordan du ser historien deres og 2, igjen fortell det! hvorfor skal kvinner gjøre alt så vanskelig og omstendig?
ohlala Skrevet 16. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2011 Oioi, så modige dere er da! Vet ikke om jeg klarer å si det rett ut, men har jo lyst! Kommer ingen vei sånn som det er nå. Kunne kanskje klart det på en melding type "Jeg liker å være vennen din, men jeg ønsker noe mer ut av dette forholdet også". MEN er redd det hadde blitt ganske awkward neste gang vi møtte hverandre da, så kanskje greit å si det face to face? Det er jo bare å hoppe i det som dere skriver. På en annen side vet jeg ikke om han liker meg lenger eller om han i det hele tatt har likt meg. Kanskje jeg innbilte meg alt sammen? Hvis han ikke liker meg og jeg sier jeg liker han, blir jo det en veldig rar stemning hver gang jeg møter han etterpå. Har jo fremdeles felles venner og ser hverandre overalt (bor på et lite sted). Jeg er litt håpløs! Men takk for at noen gidder å hjelpe Kom gjerne med tips til formuleringer på hvordan jeg kan si at jeg liker han. Kan liksom ikke si "jeg er forelsket i deg" heller...
Gjest hmrk Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Oioi, så modige dere er da! Vet ikke om jeg klarer å si det rett ut, men har jo lyst! Kommer ingen vei sånn som det er nå. Kunne kanskje klart det på en melding type "Jeg liker å være vennen din, men jeg ønsker noe mer ut av dette forholdet også". MEN er redd det hadde blitt ganske awkward neste gang vi møtte hverandre da, så kanskje greit å si det face to face? Det er jo bare å hoppe i det som dere skriver. På en annen side vet jeg ikke om han liker meg lenger eller om han i det hele tatt har likt meg. Kanskje jeg innbilte meg alt sammen? Hvis han ikke liker meg og jeg sier jeg liker han, blir jo det en veldig rar stemning hver gang jeg møter han etterpå. Har jo fremdeles felles venner og ser hverandre overalt (bor på et lite sted). Jeg er litt håpløs! Men takk for at noen gidder å hjelpe Kom gjerne med tips til formuleringer på hvordan jeg kan si at jeg liker han. Kan liksom ikke si "jeg er forelsket i deg" heller... Nedadgående oi! Du spurte og du fikk svar. Om du ikke liker svarene, hvorfor spurte du da?! Kom igjen! Kvinn(e) deg opp og ta sjansen. Spør deg selv, hva vil du mest angre på, at du spurte og fikk nei eller at du ikke spurte og aldri fikk å vite. Ærlig talt!
ohlala Skrevet 16. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2011 Kom igjen! Kvinn(e) deg opp og ta sjansen. Spør deg selv, hva vil du mest angre på, at du spurte og fikk nei eller at du ikke spurte og aldri fikk å vite. Ærlig talt! Vet du hva? Det har du helt rett i! Må bare gruble litt på når og hvordan
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Si han virket interessert den gangen dere ble kjent, og at du angrer på at du avviste ham da. Det funket for han jeg nå er sammen med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå