Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student på BI første året, men jeg er allerede veldig lei. Nå nærmer det seg eksamen og jeg er ikke klar i det hele tatt. Kommer til å stryke i de fleste fagene, og det er ikke noe jeg bare sier. Jeg har egentlig lyst til å bare avslutte det nå, - men skal prøve så godt jeg kan pga stipendet osv..

Lurer bare på om det er noen andre her som har droppet ut av BI, i og med at det er en veeldig dyr skole. Hvordan blir det med neste semester og sånn?

Hadde satt stor pris på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre, det har jeg ikke. Er fortsatt vgs-elev jeg da :fnise:

Håper bare det ordner seg for deg og at du finner ut av det :) Husk at det ikke er noe skam å hoppe ut av et studie; det er lov å velge feil.

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Bedre å hoppe av første året enn senere. Men prøv å stå på eksamen, det gjør økonomien lettere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er student på BI første året, men jeg er allerede veldig lei. Nå nærmer det seg eksamen og jeg er ikke klar i det hele tatt. Kommer til å stryke i de fleste fagene, og det er ikke noe jeg bare sier. Jeg har egentlig lyst til å bare avslutte det nå, - men skal prøve så godt jeg kan pga stipendet osv..

Lurer bare på om det er noen andre her som har droppet ut av BI, i og med at det er en veeldig dyr skole. Hvordan blir det med neste semester og sånn?

Hadde satt stor pris på svar!!

Hei!

Droppet nettopp ut, jeg. Det er en frist for når du må melde deg ut for å slippe å betale neste semesteravgift på 25000. Den er 3. desember TROR jeg. Det står i kontrakten. Du må gi skriftlig beskjed om du slutter.

Jeg har fått en fulltidsjobb nå som betaler ganske greit, så jeg kommer til å begynne å betale tilbake studielånet før jeg begynner å studere igjen. Må jo betale tilbake alt siden jeg ikke skal ta eksamen, men jeg ORKET ikke mer. For en drittskole med drittforelesere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...