Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det vært så mye blanding i kortene på disse andre trådene, definisjoner av ord osv. Her gjør vi det enkelt! Hvem synes du er den beste brukeren her inne?

Ingen popularitetskonkurranse, bare hva en selv synes :)

Mine personlige favoritter:

Yme er morsom, Supraspinatus har mye inngående kunnskap på områder jeg interesserer meg for, PurpleHaze er bare så snill og god, og MorAase er bare awsome :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

er jeg bare jeg som har fått disse "Hvem bruker er peneste, klokest, vakrest, kulest brukernavn...." -trådene godt åppi halsen!?! :ler:

• Liker 4
Skrevet

er jeg bare jeg som har fått disse "Hvem bruker er peneste, klokest, vakrest, kulest brukernavn...." -trådene godt åppi halsen!?! :ler:

nei,,, kjenner det litt jeg også! :fnise:

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Er det her man skal svare AnonymBruker? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Så kjipt for de som aldri blir nevnt i slike tråder. Man føler seg ikke akkurat verdsatt da.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Så kjipt for de som aldri blir nevnt i slike tråder. Man føler seg ikke akkurat verdsatt da.

Personen over nevnte jo anonym bruker, så du ble nettopp nevt.

Hvor mange brukere er det på KG, sikkert mange tusen, alle kan ikke bli nevnt for det er ikke alle som utmerker seg på hverken den ene eller den andre måten, sånn er det bare :)

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke nok sånne her tråder nå?

Skrevet

Jeg mente ikke noe vondt med å starte tråden, hverken ovenfor de som ikke blir nevnt (blir sjeldent nevt selv også, om det hjelper :gjeiper:), eller ovenfor de som er lei. Det er jo bare å la være å gå inn på, hvis det er så gæli?

• Liker 2
Gjest Cecilia L
Skrevet

Jeg blir aldri nevnt i slike tråder. Og jeg er ikke lei meg. :) Den dagen jeg eventuelt skulle bli nevnt, trpr jeg at er dagen for å slette seg fra KG... Liker meg best i skyggen, jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange brukere er det på KG, sikkert mange tusen,

Det nærmer seg 40 000 medlemmer nå. :)

Skrevet

Jeg blir aldri nevnt i slike tråder. Og jeg er ikke lei meg. :) Den dagen jeg eventuelt skulle bli nevnt, trpr jeg at er dagen for å slette seg fra KG... Liker meg best i skyggen, jeg :)

Men du har 260 innlegg. Det er nok litt surere for de med mange tusen innlegg som ikke blir nevnt.

Skrevet

Føler ingenting om jeg ikke blir nevnt, men blir kjempeglad om noen nevner meg :)

• Liker 1
Gjest Cecilia L
Skrevet

Men du har 260 innlegg. Det er nok litt surere for de med mange tusen innlegg som ikke blir nevnt.

Ja, de om det. Som sagt, jeg trives i skyggen her inne (IRL trives jeg best i solen). Og kommer sannsynligvis til å slette meg den dagen jeg EVENTUELT blir en synlig bruker som blir nevnt i slike tråder.

Skrevet

Hvorfor skal det være surt?

Skrevet

Og der burde du automatisk bli nevnt i en tråd som dette.

Gjest NozMonster
Skrevet

Og der burde du automatisk bli nevnt i en tråd som dette.

:skratte:

jeg tar komplimentet katten ;)

Skrevet

Tror jeg vil nevne Cecilia L! :)

(Egentlig har jeg ett elsk/hat forhold til slike tråder, veldig gøy å snoke, veldig gøy å bli nevnt, men helt ærlig syns jeg det er gøyere med plusser.) :lur:

• Liker 2
Skrevet

I've got the hots for Yme og Katten.

Men vi er vel flere om de beina, eller hva? :lur:

Skrevet

I've got the hots for Yme og Katten.

Men vi er vel flere om de beina, eller hva? :lur:

Fingrene av fatet! Yme er min.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...