Gå til innhold

Bytte jobb etter 4 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet i en ny jobb 1. August. Jeg trives sånn passe, god kjemi med alle på jobben.

Føler allikevel at det ikke er helt riktig stilling for meg..

Jeg var innom finn.no, og fant en jobb, like i nærheten som jeg virkelig kunne tenkt meg. Så jeg har sendt inn en søknad..

Nå har jeg dårlig samvithet for dette, og gruer meg til å si noe til sjefen....

Tenker jeg skal vente med å si noe, for å se om jeg evt. blir innkalt på intervju.

Noen tips til hvordan jeg evt. kan legge det frem. Føler det er dårlig gjort å slutte så raskt etter ansettelse, da jeg vet at det var flere inne på

Intervju da jeg søkte på stillingen - men de valgte meg...

Ikke lett dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier jo ikke et pip før du ev. får tilbud om en fast jobb. Det kommer jo ev. i etterkant av et intervju.

Skrevet

Jeg må jo si ifra hvis jeg skal på intervju, sånn i forhold til å gå litt før / komme senere på jobbe en dag....

Lurte mer på tips til hvordan jeg skulle si det, eller hva jeg kan si... synes det er vanskelig..

Skrevet

Jeg må jo si ifra hvis jeg skal på intervju, sånn i forhold til å gå litt før / komme senere på jobbe en dag....

Lurte mer på tips til hvordan jeg skulle si det, eller hva jeg kan si... synes det er vanskelig..

Finne en annen unnskyldning da? legetime, den dagen du skal på intervju ringer du å sier du er syk på jobben elns..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...