Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har før vert veldig glad i Dumb Blonde sjampo og balsam (den rosa og gule som var før). Har ikke kunne funnet de igjen, men regnet med de var blitt erstattet med Bed Head Colour Combat Dumb Blonde.

Så fikk jeg de store flaskene i hus, men dette var noe HELT ANNET! Har aldri før opplevd så ekkelt hår, håret mitt kjennes ut som tyggis, det floker seg og er alt annet enn pent! Flere som opplever dette? Synst det er veldig rart. Jeg tror rett og slett jeg bare kaster flaskene rett i søppelet, eller gir det til min mor og håpe hun liker de bedre siden hun har kort hår...

Utrolig skuffet! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har før vert veldig glad i Dumb Blonde sjampo og balsam (den rosa og gule som var før). Har ikke kunne funnet de igjen, men regnet med de var blitt erstattet med Bed Head Colour Combat Dumb Blonde.

Så fikk jeg de store flaskene i hus, men dette var noe HELT ANNET! Har aldri før opplevd så ekkelt hår, håret mitt kjennes ut som tyggis, det floker seg og er alt annet enn pent! Flere som opplever dette? Synst det er veldig rart. Jeg tror rett og slett jeg bare kaster flaskene rett i søppelet, eller gir det til min mor og håpe hun liker de bedre siden hun har kort hår...

Utrolig skuffet! :sukk:

Når flaskene ble endret, ble innholdet også det...

Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1321475738' post='10009203]

Når flaskene ble endret, ble innholdet også det...

Skrevet

Jeg ble anbefalt denne shampooen og balsamen sist jeg var hos frisøren, i september, så har kun erfaring fra de nye flaskene tror jeg. Men jeg er enig med deg trådstarter, har ikke vært fornøyd med hvordan håret blir etterpå. Det ser egentlig ok ut, men det kjennes pistrete ut og litt som om jeg ikke har fått ut shampoo/balsam skikkelig. Nå står flaskene i dusjen og brukes sjelden, har gått tilbake til butikkshampoo.

Skrevet

Likte også veldig godt de gamle flaskene. De nye var en kjempeskuffelse. Håret mitt ble også flokete og ikke mykt og flott slik som det ble med de gamle flaskene. Irriterende at ting som fungerer blir forandret på :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...