Gå til innhold

Vannkoker/brødrister

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å gå på europris sin side og sjekk der?

Prøvde å lete tidliger på siden, men fant de ikke. Tenkte da at de ikke hadde dem på siden og derfor spurte jeg her. Men fant de nå da jeg lette litt grundigere. Men tusen takk for at du informerer meg om at det går ann å se på siden demmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mine tvil om at de elektriske produktene fra europris er av noe særlig kvalitet. Det er vel en grunn til at de er så billige?

Hvorfor ikke bare legge til et par ekstra hundrelapper for å kjøpe en du kan ha ei stund iallefall?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri i verden turt å kjøpe eletriske produkter så billig. Tenk på brannfaren.

Det er bedre og mer miljøvennlig å kjøpe noe som varer.

Endret av Pria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine tvil om at de elektriske produktene fra europris er av noe særlig kvalitet. Det er vel en grunn til at de er så billige?

Hvorfor ikke bare legge til et par ekstra hundrelapper for å kjøpe en du kan ha ei stund iallefall?:)

Hvor god kvalitet trenger man på en vannkoker egentlig? Jeg kjøpte mikrobølgeovnen min på Europris til 299 og er strålende fornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri i verden turt å kjøpe eletriske produkter så billig. Tenk på brannfaren.

Alle elektriske produkter, uansett pris, skal fylle samme krav til brannsikkerhet. Billige og dyre produkter kan derfor være akkurat like (lite) brannfarlige.

Hvordan kvaliteten ellers er på elektriske varer fra EP, har jeg ingen ide om, men hvis mulig ville også jeg lagt litt mer i et kvalitetsprodukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en brødrister til jul en gang, tror den var fra elkjøp for jeg fikk med kvitering om den skulle bli ødelagt. Den ble ødelagt innen et år var gått, den bare slutta å grille skikkelig, eller den brente brødet helt til kull, bare tull. Kjøpte meg så en på europris, og den har jeg enda. Har hatt den i 3-4 år eller noe nå. Så det er min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannkokeren koster 199,-.

Ja, du har så rett! Sto vist FRA 99,-

Brødristeren koster 99 og vannkoker 199 :)

Takk for svar :)

ja det er helt sikkert en grunn til at de er så billige, de er ikke overpriset som så mye annet. Dette er en ønsket gave og derfor kjøper jeg det. Men jeg kjøper selv billige elektriske produkter og er ikke redd for brannfaren da de også må gjennomgå tester før de kommer i salg.

Men da kjøper du dyre elektriske apparater og jeg billige.

Hvor god kvalitet trenger man på en vannkoker egentlig? Jeg kjøpte mikrobølgeovnen min på Europris til 299 og er strålende fornøyd.

Jeg har vannkoker og brødrister fra Nille og de har jeg også hatt i mange år :)

Alle elektriske produkter, uansett pris, skal fylle samme krav til brannsikkerhet. Billige og dyre produkter kan derfor være akkurat like (lite) brannfarlige.

Hvordan kvaliteten ellers er på elektriske varer fra EP, har jeg ingen ide om, men hvis mulig ville også jeg lagt litt mer i et kvalitetsprodukt.

men nå er dette en ønsket gave og derfor kjøper jeg det.

Jeg fikk en brødrister til jul en gang, tror den var fra elkjøp for jeg fikk med kvitering om den skulle bli ødelagt. Den ble ødelagt innen et år var gått, den bare slutta å grille skikkelig, eller den brente brødet helt til kull, bare tull. Kjøpte meg så en på europris, og den har jeg enda. Har hatt den i 3-4 år eller noe nå. Så det er min erfaring :)

Jeg har også god erfaring med mange billige produkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Jeg kjøpte vannkoker på Clas Ohlsson, 70,-. Funker som bare det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt av elektrisk utstyr må jo være godkjent i henhold til norsk standard, så direkte farlig er vel disse produktene ikke. Forskjellen på f.eks. en vannkoker ligger gjerne i effekten, dvs dyrere vannkokere har ofte høyere effekt. Som betyr at de bruker kortere tid på å koke opp vannet (noe som gjerne er hovedpoenget med enn vannkoker i utgangspunktet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at produktene er så billige, er at Europris er en kjede med relativt lave driftskostnader. OBH Nordica er jo et kjent merke, som selges i mange kjeder! Dette med at billig = dårlig, er slett ikke tilfelle bestandig.

Eller vil du heller gå på Elkjøp og betale 349,- for samme brødrister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ikke sant! Jeg kjøpte vannkoker på Clas Ohlsson, 70,-. Funker som bare det :)

ååååh! de minismå med artige farger?!

hvilken farge har du om det er den du har?

(tipper den lilla!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...