Gå til innhold

Når skal man veie seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, skikkelig banalt spørsmål.. :P

MEN

Jeg har en eller annen gang blitt fortalt at for å vite hvor tung man er "på ordentlig" så skal man veie seg på morgenen etter at man har vært på do.

Er det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er vel ikke interessert i å finne ut hvor mye maten veier vel?

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Jepp. Du får den riktige vekten ved å veie deg naken på morgenen etter dobesøk.

Jeg veier meg alltid på kvelden da, liker ikke å bli lurt av at jeg veier minst mulig. Vil vite hvor mye jeg veier på det tyngste, med klær og på kvelden :)

Skrevet

En skal veie seg om morgenen, etter en går på do, fordi en da har lite i kroppen - gått på do, ikke spist på lenge. Det er lettere å måle vektutviklingen på denne måten.

Skrevet

Jepp. Du får den riktige vekten ved å veie deg naken på morgenen etter dobesøk.

Jeg veier meg alltid på kvelden da, liker ikke å bli lurt av at jeg veier minst mulig. Vil vite hvor mye jeg veier på det tyngste, med klær og på kvelden :)

Haha, jeg gjør det motsatt, for å ikke tro at jeg er tyngre enn jeg er (har alltid vært veldig tynn med et ønske om å være litt tyngre) :)

Skrevet

Vei deg naken om morgenen etter at du har vært på do. Og alltid på samme ukedag og helst til noenlunde samme klokkeslett.

Skrevet

Dersom man veier seg etter man har spist vil jo vekten variere helt ut fra hva man har spist, så det er jo lite interessant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...